کد خبر: 94108 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 09:00
مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان بوشهر افتتاح شد

اتحاد خبر: در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر افتتاح شد.

اتحاد خبر: در آئینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر دوشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر اظهار داشت: جامعه بزرگ فرهنگیان به اماکن فرهنگی نیاز دارند که در شان کرامت و منزلت فرهنگیان باشد.

 

ناصر کرمی ادامه داد: هر چقدر در زمینه امور رفاهی و معیشتی فرهنگیان تلاش کنیم ارزشمند خواهد بود. از گذشته خلا زیرساخت‌های رفاهی و معیشتی برای فرهنگیان وجود داشته است و این مراکز کمتر راه‌اندازی شده و همچنان هم کمبودهایی وجود دارد و باید توسعه یابد.

 

وی بیان کرد: توسعه جامعه نیازمند توجه ویژه به افرادی است که متولی پرورش آینده‌سازان جامعه هستند و از مدیران استانی و کشوری انتظار می‌رود که به جامعه فرهنگی و مسائل معیشتی و رفاهی آنها توجه ویژه صورت گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و پیگیری لازم در شهرهای دیگر استان هم شاهد راه‌اندازی چنین مراکزی برای توسعه رفاه و بحث درمان فرهنگیان باشیم.

 

وی گفت: اینجا یک مرکز آموزشی ضمن خدمت بود که سال‌ها پیش ساخته شده بود و از اردیبهشت‌ماه امسال استارت پروژه زده شد و سعی شد این مرکز علاوه بر داشتن کارگاه‌ها و کلاس‌ها، یک مرکز رفاهی هم باشد که در کنار آن بتواند به همکاران در استان و مهمانان خدمات‌دهی کند.

 

کرمی افزود: در این مجموعه، علاوه بر سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر، سالن کنفرانس، ۲۴ سوئیت با طراحی و معماری بوشهری که ظرفیت تخت اتاق‌ها ۱۰۰ تخت است، همراه با مدیریت و انبار و پذیرش و . . . ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: این مرکز به نام مرحوم استاد نبوی از فرهنگیان خوش‌نام استان بوشهر که نخستین مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی بود نامگذاری شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای احداث و تکمیل این مجموعه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که البته برخی از کارها هنوز باقی است که در ادامه تکمیل خواهد شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94108