کد خبر: 94107 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1396 - 08:53
فرماندار دشتی:
مشکل آب شهر «بادوله» رفع شود

اتحاد خبر: فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: مشکل آب شهر بادوله رفع شود.

اتحاد خبر: فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: مشکل آب شهر بادوله رفع شود.


به گزارش مهر، عبدالله نادری دوشنبه شب در نشست با شهردار واعضای شورای اسلامی شهر بادوله ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: به حمد الله در این مدت وحدت، همدلی و انسجام خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای شهر وجود دارد که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

 

وی افزود: در این مدت علی رغم همه مشکلات و کمبودها دولت اعتبارات خوبی در فصول مختلف به عمران شهری بادوله اختصاص داده که به نسبت گذشته رشد خوبی داشته است.

 

نادری با بیان اینکه در سال آینده برای ورودی شهر بادوله اعتبار اختصاص داده می شود، یادآور شد: شهر بادوله از ظرفیت و استعدادهای خوبی در بخش ورزش برخوردار است که می طلبد توجه جدی به این موضوع صورت گیرد.

 

وی در خصوص مسائل و مشکلات آب شهر بادوله نیز گفت: در حال حاضر مشکل آب در کشور به عنوان یکی از موضوعات مهم مطرح است و با توجه به بارش کم باران در استان و شهرستان دشتی ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

 

نادری همچنین در خصوص حل مشکل آمبولانس مرکز جامع خدمات شهر بادوله تاکید کرد و گفت: بزودی از نزدیک مسائل و مشکلات شهر بادوله بررسی ونسبت به حل آنها راهکارهای لازم اتخاذ می شود.

 

در این نشست هر یک از حاضرین مسائل و مشکلات شهر بیان کردند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/94107