کد خبر: 93864 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1396 - 12:48
در پلاتو استاد عباس زاده برازجان؛
نمايش شنگول منگول و بچه سوم از امشب به روی صحنه می رود

اتحاد خبر:«نمايش شنگول منگول و بچه سوم» به کارگردانی "عبدالرحیم کاویانی" و "ندا حیدری" از امشب در پلاتو عباس زاده برازجان به روی صحنه می رود. "عبدالرحیم کاویانی" یکی از کارگردانان این نمایش در گفتگو با «اتحاد خبر» گفت: «نمايش شنگول منگول و بچه سوم» كاری از گروه نمايشی عارف با همكاري دبستان عترت ٢ است. اين كار در ابتدا برای جشنواره مدارس ...

اتحاد خبر-زهره عرب: «نمايش شنگول منگول و بچه سوم» به کارگردانی "عبدالرحیم کاویانی" و "ندا حیدری" از امشب در پلاتو عباس زاده برازجان به روی صحنه می رود.

 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ این نمایش کاری از گروه نمایشی عارف با همکاری دبستان دخترانه عترت 2 می باشد که به عنوان کار برتر دانش آموزی نیز انتخاب شده است.

 

"عبدالرحیم کاویانی" یکی از کارگردانان این نمایش در گفتگو با «اتحاد خبر» گفت: «نمايش شنگول منگول و بچه سوم» كاری از گروه نمايشی عارف با همكاري دبستان عترت ٢ است. اين كار در ابتدا برای جشنواره مدارس بسته شده بود كه خوشبختانه موفق شد مقام اول را هم كسب نماید، بعد از آن تصميم گرفتيم كار را برای اجرای عمومی آماده كنيم.

کاویانی با اشاره به اینکه اين نمايش، نمايش برتر دانش آموزی در برازجان شده است، اظهار داشت: برای اولين بار است كه يک نمايش توسط كودكان برای اجراي عمومی به روی صحنه مي رود که حتي موسيقی کار نیز بر عهده ی يكی از كودكان می باشد.

 

وی ادامه داد: اميدوارم حضور مردم، علاقمندان و علی الخصوص کودکان و حمایت مسئولان از این کار مشوق های خوبی برای اين بچه ها باشند. همچنین از خانواده های محترم بچه ها و مدير و مربی پرورشی مدرسه عترت تشكر می كنم.

 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ "مریم دشت پور"، "مهشاد کدیور"، "غزل زمانی"، "روژان شاهروبندی"، "یلدا نیکفرجام"، "سیده حدیث مساوات"، "دینا لاری دشتی"، "ترنم پورجم"، "مهدیس عبداللهی"، بازیگران «نمايش شنگول منگول و بچه سوم» هستند و موسیقی این نمایش نیز بر عهده "نازنین ابراهیمی" می باشد.










طراحی پوستر نمایش کاری از "ابوالقاسم طحانیان" هنرمند کاریکاتوریست دشتستانی است و سایر عوامل نمايش شنگول منگول و بچه سوم نیز به این شرح هستند: ماسک، گریم و دکور بر عهده ی "فاطمه حیدری"؛ طراح لباس " ندا حیدری"؛ و نور "علی صفری .

 

گفتنی است نویسنده ی این نمایش منوچهر قنبری آذر می باشد و از 16 الی 21 اسفند ماه 96 ساعت 19:30 در پلاتو استاد محمدکریم عباس زاده به روی صحنه خواهد رفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93864