کد خبر: 93861 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 اسفند 1396 - 12:42
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان؛
شیرزنان ایرانی، زندگی شخصی و کاری خود را هنرمندانه مدیریت می کنند+ تصاویر

 اتحادخبر: بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، مراسم تجلیل از بانوان در بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد. به گزارش اتحاد خبر؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در حاشیه این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)و روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای زنان جامعه اسلامی است و باید در زندگی از او نمونه...

 اتحادخبر: بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، مراسم تجلیل از بانوان در بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد.

به گزارش اتحاد خبر؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در حاشیه این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای زنان جامعه اسلامی است و باید در زندگی از او نمونه برداری کنیم.


 ماریا خویش دوست افزود: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و باید حقوق و خواسته های آنان همواره مورد توجه واقع شود.
وی بیان داشت: البته در جامعه ما اهتمام به زنان تا حدود زیادی رعایت می شود و بانوان حتی در پست های مدیریتی بالا مشغول فعالیت هستند.


رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: تجلیل از زنان و مادران یعنی تجلیل از همه خوبیها و مهربانی ها و در واقع زن، مصداق بارز از خودگذشتگی و ایثار است.


 خویش دوست ابراز داشت: زنان ایرانی نمونه هستند و زنان شاغل واقعا هنرمندند چون در کنار مدیریت خانه و خانواده، در محیط کار نیز به مردم خدمت رسانی می کنند.


رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: هدف مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خدمت به مردم در حوزه سلامت است و خوشبختانه کارکنان بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان شهید گنجی فقط به سلامت مردم می اندیشند و اتحاد بسیار خوبی هم بین آنها وجود دارد.


لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد و یکی از روحانیون نیز در باره ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) مطالبی ایراد کردند.
در پایان نیز از بانوان بیمارستان شهید گنجی تجلیل شد./ص













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93861