کد خبر: 93724 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1396 - 08:47
طرح امید اجتماعی در روستاهای استان اجرا شد
اتحاد خبر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح امید اجتماعی در روستاهای استان بوشهر یک هزار ۷۰۰ تن از بانوان روستایی مهارت ‌آموزی شدند. فاطمه دهقانی در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی و بازدید از طرح موفق اشتغال در روستای بادامزار شهرستان دشتی اظهار داشت: طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش فنی و حرفه ای...
 اتحاد خبر: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح امید اجتماعی در روستاهای استان بوشهر یک هزار ۷۰۰ تن از بانوان روستایی مهارت ‌آموزی شدند. فاطمه دهقانی در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی و بازدید از طرح موفق اشتغال در روستای بادامزار شهرستان دشتی اظهار داشت: طی تفاهم نامه‌ای که با آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر انعقاد شد دوره های آموزشی لازم برای زنان سرپرست خانوار و روستایی برگزار می‌شود.
بوشهر|طرح امید اجتماعی در روستاهای استان اجرا شد

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه این دوره‌های آموزشی در راستای توانمند‌سازی زنان صورت می‌گیرد، افزود:  در راستای اجرای طرح امید اجتماعی در روستاهای استان تاکنون یک‌هزار و 700  نفر از زنان سرپرست خانوار و روستایی استان بوشهر ضمن حرفه و مهارت‌آموزی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

 

دهقانی تصریح کرد: در همین راستا نیز دولت تدبیر و امید طرح‌های پشتیبان خوبی در راستای حمایت از دوره‌های آموزشی فنی و حرفهای آماده کرده است.

 

وی در خصوص طرح‌های اشتغال‌زا در سطح استان نیز گفت: در حال حاضر برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زا از جمله فراگیر،  مشاغل خانگی و غیره تسهیلات خوبی آماده پرداخت است که بانوان نیزمیتوانند با داشتن یک مهارت و بدون هیچ محدویتی از این تسهیلات استفاده کنند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 70 درصد تسهیلات اشتغال‌زایی را بانوان دریافت کرده‌اند، بیان کرد: باید با توسعه مهارت آموزی و اتوانمندسازی بانوان در راستای توسعه اشتغال در روستاها گام برداریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93724