کد خبر: 93440 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1396 - 10:28
شهردار آب‌پخش:
تور نخلستان‌گردی در آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود/اجرای برنامه‌های شاد

اتحاد خبر: شهردار آب‌پخش از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه نوروز خبر داد و گفت: تور نخلستان‌گردی در آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود.

اتحاد خبر: شهردار آب‌پخش از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه نوروز خبر داد و گفت: تور نخلستان‌گردی در آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش مهر، اعظم صمصامی صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیسیون گردشگری و اعضای شورای شهر از تلاش برای آمادگی آبپخش به منظور استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: امسال برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

 

صمصامی از متفاوت‌بودن نوروز امسال با سال‌های قبل در آب‌پخش خبر داد و افزود: شهرداری آب‌پخش برای معرفی نگین سبز استان بوشهر قصد دارد برنامه‌های ویژه‌ای را به اجرا در بیاورد.

 

وی از برنامه‌های نوروزی شهرداری آب‌پخش به استقبال از گردشگران داخلی در قالب تور نخلستان‌گردی همراه با موسیقی اشاره کرد و ادامه داد:‌ امسال ایستگاه اسب‌سواری در نخلستان در جوار شهدای گمنام اجرا خواهد شد.

 

شهردار آبپخش اضافه کرد: رنگ آمیزی بلوارهای ورودی شهر آبپخش، نصب تابلوهای گردشگری در ورودی‌های شهر، راهنمایی و هدایت مهمانان نوروزی برای بازدید از نخلستان، اجرای برنامه‌های شاد طی سه شب در پارک خضرا و . . . از دیگر برنامه‌های ویژه نوروز است.

 

وی بیان کرد: امسال قصد داریم برنامه‌هایی اجرا کنیم که مسافران نوروزی آب‌پخش را فقط برای خوابیدن انتخاب نکنند؛ بلکه جاذبه‌های گردشگری منطقه را در حد توان به مهمانان معرفی کنیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93440