کد خبر: 93346 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1396 - 17:04
در ادامه طرح جشنواره نشاط اجتماعي دشتستان انجام شد :
برگزاري مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي بانوان دشتستان+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:عصر روز پنجشنبه ١٣٩٦/١٢/٠٣ در محل سالن ورزشي امام خميني (ره) برازجان و با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر و رييس اداره ورزش دشتستان و روساي هييت هاي ورزشي و با مشاركت حدود ٥٠٠ ورزشكار المپياد ورزشي بانوان دشتستان طي يك مراسم پر نشاط افتتاح شد .

اتحاد خبر:عصر روز پنجشنبه ١٣٩٦/١٢/٠٣ در محل سالن ورزشي امام خميني (ره) برازجان و با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر و رييس اداره ورزش دشتستان و روساي هييت هاي ورزشي و با مشاركت حدود ٥٠٠ ورزشكار المپياد ورزشي بانوان دشتستان طي يك مراسم پر نشاط افتتاح شد .

 به گزارش سرويس ورزشي اتحاد خبر ، در آيين افتتاحييه اين المپياد ورزشي ، بانوان ورزشكار شركت كننده در مقابل جايگاه و در حضور مسوولين رژه رفتند .
علي محمد كمارج حاجي رييس اداره ورزش و جوانان دشتستان در اين مراسم ، ضمن خوش آمد به حاضرين به گوشه اي از فعاليت هاي چشمگير و موفقيات و افتخارات ارزنده جامعه ورزش اشاره نمود و اظهار داشت : براي رشد و توسعه ورزش در دشتستان نگاه ويژه اي به حوزه بانوان داشته و داريم و براي اينكه سلامتي و شور و نشاط در جامعه ما ساري و جاري شود مستلزم توجه خاص به ورزش دختران ، مادران و بانوان است كه در اين راستا در سالجاري برنامه هاي متنوع و مختلفي در اقصي نقاط شعرستان داشته ايم و اين المپياد نيز به صورت اختصاصي و در ١٢ رشته براي بانوان ورزشكار شهرستان پيشبيني و طراحي شده است كه با انجام آن به بخشي از اهداف خود در جهت پرورش و تربيت زنان قهرمان و سالم در ورزش دست خواهيم يافت .
در اين برنامه كمال صالح احمدي معاون توسعه منابع انساني و اداري اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر ، سركار خانم سيف زاده معاونت امور بانوان اداره كل ورزش استان ، كمارج حاجي ريس اداره ورزش دشتستان ، مهدي بهبهاني مسوول تربيت بدني آموزشگاه هاي دشتستان ، يوسف اطمينان رييس هييت ورزشهاي همگاني ، ميرشكاري رييس هييت اسكيت ، محمد حسبن جمهوري رييس هييت انجمن هاي ورزشي ، صادقي رييس هييت بليارد و بولينگ ، عبدالهي دبير هييت هندبال حضور داشتند .

 


در ادامه خانم سيف زاده معاونت امور بانوان اداره كل ورزش استان ضمن تشكر و قدرداني از بابت برگزاري اين المپياد ها در شهرستان ها كه به رشد و توسعه هر چه بيشتر ورزش بانوان مي انجامد ، از برنامه هاي ويژه اداره كل ورزش در حوزه بانوان به نيكي ياد نمود و به بخشي از موفقيات و پيشرفت هاي ورزش بانوان اشاره نمود .
حسن ختام برنامه نيز از دو كيك كه براي اين مراسم تعيه شده بود رونمايي شد و به صورت نمادين بخشي از آن برش داده شد .

شايان ذكر است اين مراسم با همت و تلاش خانم مرضيه رياستي مسول ورزش بانوان اداره ورزش دشتستان تهيه و برنامه ريزي شده بود كه با همكاري خانم فاطمه ارشدي انجام شد .

اين المپياد از تاريخ ١٣٩٦/١٢/٠٣ به مدت دو هفته در ١٢ رشته ورزشي ( فوتسال ، واليبال ، بسكتبال، تكواندو، كاراته، كوهنوردي و سنگنوردي ، ژيمناستيك ، شطرنج ، اسكيت ، شنا، دو و ميداني ، جانبازان و معلولين ) برگزار مي شود . و تيم هاي منتخب در ارديبهشت ماه راهي المپياد ورزشي بانوان استان مي شوند .

 




























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93346