کد خبر: 93325 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1396 - 10:40
بخشدار ویژه خارگ:
نقاط حادثه‌خیز جزیره خارگ شناسایی شد/ آمادگی برای خطرات احتمالی

اتحاد خبر: بخشدار ویژه خارگ از شناسایی نقاط حادثه‌خیز این جزیره خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از مخاطرات سیل احتمالی در خارگ انجام شده است.

اتحاد خبر: بخشدار ویژه خارگ از شناسایی نقاط حادثه‌خیز این جزیره خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از مخاطرات سیل احتمالی در خارگ انجام شده است.


به گزارش مهر؛ محمود رضایی اظهار کرد: باتوجه به اعلام هواشناسی در ارتباط با وضعیت جوی جزیره خارگ و بارندگی‌ها صورت گرفته در روزهای گذشته در برخی از مناطق استان بوشهر اعلام آمادگی برای مدیریت بحران احتمالی در جزیره خارگ به اعضای شورای اداری این بخش ویژه اعلام شد.

 

وی افزود: با پیش‌بینی هواشناسی، جلسه مدیریت بحران بخشداری ویژه خارگ برگزار شد که طی نامه‌ای بر لزوم آمادگی برای بحران احتمالی در جزیره خارگ توصیه های لازم ارائه شد.

 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: خوشبختانه در جزیره مقاوم خارگ تمامی دستگاه‌ها پای کار هستند و تلاش بر این است خدمات مردم محور است، خوشبختانه شرکت‌های نفت و پتروشیمی مستقر در منطقه دارای ستاد مقابله با بحران بسیار قوی هستند و حفاظت از منابع عظیم نفت و پتروشیمی کشور یک وظیفه ذاتی برای نفر به نفر در جزیره خارگ است و هیچ نگرانی از این بابت نداریم.

 

رضایی یادآور شد: شهرداری آمادگی لازم برای رفع آب‌گرفتی احتمالی معابر عمومی را داشته و خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد در گذشته مناطق حادثه خیر به صورت کامل شناسایی شده و تدابیر لازم در ارتباط با جلوگیری بحران صورت گرفته است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93325