کد خبر: 93239 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1396 - 23:34
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان عسلویه:
انتصابات اخير استاندار بوشهر در راستاي توجه به خواسته هاي فعالان حامی دکتر روحانی بود

اتحاد خبر: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان عسلویه، انتصابات اخير استاندار بوشهر را در راستاي توجه به خواسته هاي فعالان حامی دکتر روحانی ارزیابی کرد. بوهندی نجفی در گفتگو با اتحاد خبر گفت: جناب آقاي گراوند درمدت كوتاهي كه بعنوان معاون سياسي در بوشهر حضور داشتند خيلي زود خودش را به مردم معرفي كرد و مردم ايشان را انسانی متدين، باصداقت و ....

اتحاد خبر: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان عسلویه، انتصابات اخير استاندار بوشهر را در راستاي توجه به خواسته هاي فعالان حامی دکتر روحانی ارزیابی کرد.

 

بوهندی نجفی در گفتگو با اتحاد خبر گفت: جناب آقاي گراوند درمدت كوتاهي كه بعنوان معاون سياسي در بوشهر حضور داشتند خيلي زود خودش را به مردم معرفي كرد و مردم ايشان را انسانی متدين، باصداقت و پاكدست ديدند و بر همین اساس هم اولين خواسته اغلب فعالان سياسي و انتخاباتي طرفدار دولت و حتی خیلی از مردم بعد از روي كار آمدن دولت دوازدهم انتصاب آقای گراوند بعنوان استاندار بوشهر بود كه هيئت دولت و در رأس آن رياست محترم جمهوري هم به خواسته آنان تن دادند و ايشان را بعنوان استاندار بوشهر انتخاب و منصوب كردند.

 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان عسلویه افزود: انتصاب آقای گراوند باعث خوشحالي و اميدواري ستادها و فعالان انتخاباتي و همراهان دولت گرديد و اکنون نیز انتصابات درون استانی ایشان این خوشحالی و امیدواری را دوچندان کرده است.

 

بوهندی نجفی تاکید کرد: باتوجه به شناختي كه از جناب آقای استاندار داشتيم اطمينان داريم كه ايشان در انتخاب همكاران خود دقت لازم خواهند كرد و افراد سالم و پاكدست و مورد وثوق همراهان دولت را انتخاب خواهد كرد که الحمدالله همین طور هم شده و اکثر انتصابات آقای گراوند انتصابات بسیار خوب و بجایی بوده است.  

 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان عسلویه افزود: ارزیابی ما از انتصابات اخير آقای استاندار توجه به خواسته هاي فعالان انتخاباتي حامی دکتر روحانی و همراهان دولت بوده و جا دارد در اين خصوص از ايشان نهايت تقدير و تشكر را داشته باشیم.


بوهندی نجفی در پایان ضمن تقدیر از خدمات مهندس باستی، انتصاب دکتر ستوده به سرپرستی معاونت عمرانی استانداری بوشهر را تصمیمی خردمندانه دانست و افزود: دکتر ستوده طی چند سال گذشته در دو مسئولیت کلیدی و مهمی که در استانداری بوشهر داشته خوب و موفق عمل کرده و امیدواریم در منصب جدید هم منشا خدمات ارزنده ای برای مردم استان باشند. 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93239