کد خبر: 93238 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1396 - 18:45
در نخستین روز کاری:
ضرب‌الاجل معاون عمرانی استاندار به شهرداری بوشهر برای پروژه تقاطع غیر همسطح بوشهر+تصاویر

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به مشکلاتی که طولانی شدن پروژه تقاطع غیر همسطح برای شهروندان محترم داشته، از شهرداری بوشهر می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کند که این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.مهرداد ستوده در نخستین روز کاری خود در سمت معاونت عمرانی استاندار در بازدید از تقاطع غیر همسطح...

اتحاد خبر:معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به مشکلاتی که طولانی شدن پروژه تقاطع غیر همسطح برای شهروندان محترم داشته، از شهرداری بوشهر می‌خواهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کند که این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.
ttu0_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-1.jpg
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در نخستین روز کاری خود در سمت معاونت عمرانی استاندار در بازدید از تقاطع غیر همسطح آزادی بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه اظهار داشت: شایسته نیست مردم بیش از این بخاطر اجرای طولانی این پروژه معذب باشند و انتظار دارم شهرداری بوشهر و شورای اسلامی شهر با برنامه‌ریزی دقیق، پروژه را برای افتتاح در اسرع وقت آماده کنند.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل این پروژه در کمترین زمان ممکن افزود: هیچ عذری در عدم تکمیل به موقع این پروژه پذیرفتنی نیست و مردم منتظر افتتاح این پروژه هستند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: کار باید بر اساس روزشمار و با نظارت مستمر دفتر فنی استانداری پیش برود و در این راستا، ناظر مقیم برای پروژه از امروز قرار می‌دهیم و روزانه روند اجرای کار را شخصا با بازدید حضوری رصد می‌کنم.
7xqx_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-2.jpg
ستوده که مدیران کل دفاتر شهری و شوراها و فنی استانداری وی را همراهی می‌کردند با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط در کنار کارفرمای پروژه هستند ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط هر مشکلی که در مسیر اجرای پروژه باشد را بر‌می‌دارند و مطمئنا با هر دستگاهی که کوتاهی کند برخورد می‌کنیم.

وی از تخصیص 100 میلیارد ریال ارزش افزوده به شهرداری بوشهر برای تسریع در تکمیل پروژه خبر داد و افزود: این مبلغ تا سوم اسفند با نظر مساعد استاندار محترم به حساب شهرداری بوشهر واریز می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از پیمانکار پروژه خواست ضمن رعایت کیفیت کار در تکمیل این پروژه تسریع کند.

ستوده تاکید کرد: در صورتیکه پیمانکار در انجام تعهدات کوتاهی کند برخورد می‌کنیم و اجازه گرفتن پروژه‌ای دیگر در استان را به ایشان نمی‌دهیم.

عبدالامیر قاسمی سرپرست شهرداری بوشهر نیز ضمن تشکر از معاون عمرانی استاندار که در نخستین روز کاری خود به این پروژه سرکشی کرده گزارش مبسوطی از روند پیشرفت پروژه ارائه کرد.

سرپرست شهرداری بوشهر در این بازدید متعهد شد که با کار شبانه‌روزی نهایتا تا پایان اسفند ماه 96، پروژه تقاطع غیر همسطح را افتتاح کند.

کیوان هاشم‌زاده رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورا و توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز گزارشی از آخرین وضعیت پروژه و اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

c67b_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-3.jpg

tqsp_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-4.jpg

tebw_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-5.jpg

a9wy_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-6.jpg

in44_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-7.jpg

x5p0_bazdid-moaven-omrani-az-teqatoh-hamsath-1396-12-2-8.jpg

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93238