کد خبر: 93236 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1396 - 18:27
به همت شورای اسلامی شهر برازجان؛
آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری برگزار شد+تصاویر

اتحاد خبر: آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری عصر چهارشنبه دوم اسفند ماه در کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار شد.

اتحاد خبر_زهره عرب: مهدی نیکنام، رییس شورای شهر برازجان در  آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه بار دیگر شاهد شکوفایی توانایی ها و پتانسیل های بانوان مستعد شهرمان هستیم.   

به گزارش «اتحاد خبر»، وی ادامه داد: امید است که بتوانیم یک مکان دایمی برای عرضه صنایع دستی و آثار هنری بانوان در نظر بگیریم.

 

نیکنام با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی در شهر برازجان تصریح کرد: به جای اینکه همشهریان ما بروند و از شهرهای دیگر خرید نمایند همینجا با نازل ترین قیمت آثار هنری بومی را خریداری نمایند. همین هنرمندان می توانند تعداد زیادی را آموزش داده و هنر خود را گسترش دهند.

 

رییس شورای شهر برازجان اذعان داشت: این موضوع می تواند موجب کارآفرینی و ایجاد اشتغال شود. بی شک ما از هنرمندان عزیز حمایت خواهیم کرد و نمایش توانمندی های بانوان برازجانی هدف اصلی ما می باشد.

 

سید خدیجه حسینی، رییس امور بانوان و جوانان شورای شهر ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل و نماینده اداره میراث فرهنگی در دشتستان گفت: این نمایشگاه به همت همکارانم در شورای شهر برگزار شده است و یکی از برنامه های ویژه روز برازجان می باشد و غرفه ها را به صورت رایگان در اختیار زنان و هنرمندان برای ارائه صنایع دستی و آثار هنری آنها قرار داده ایم.

 

وی افزود: ما همچنین به مناسبت دهه برازجان برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، تور گردشگری و... را در برنامه داریم که برنامه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

حسینی با اشاره به اهداف شورای شهر از برگزاری چنین نمایشگاهی، عنوان کرد: یکی از اهداف ما حمایت از زنان هنرمند و یا بی سرپرست و بدسرپرست بوده است که امیدواریم با این نمایشگاه بتوانیم به توانمندی و رشد زنان کمک نماییم.

 

وحید مصدق، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر برازجان گفت: هدف شورا حمایت از بانوان هنرمند است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه مدیریت و خدمات شهری نیز به فراخور از توانمندی ها و تخصص های زنان استفاده می نماییم.

 

مصدق ابراز داشت: با توجه به بازدید مسافران نوروزی علاقمندیم چنین نمایشگاهی را در ایام نوروز نیز برپا کنیم تا بتوانیم هنر و صنایع دستی شهرمان را هر چه بیشتر و بهتر معرفی نماییم.

 

گفتنی است این نمایشگاه از 2 اسفند ماه لغایت 12 اسفند ماه برقرار می باشد و ساعات بازدید از آن 16:30 الی 21:30 است.  































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93236