کد خبر: 93137 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1396 - 09:51
بررسی شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال
اتحاد خبر: بازی با الهلال برای تیم‌های ایرانی همیشه یک بازی پراسترس است، چراکه این تیم در طول تاریخ همیشه یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده و ستاره‌های گرانقیمت این تیم از آبی‌های عربستانی یک تیم ترسناک ساخته است.

اتحاد خبر: بازی با الهلال برای تیم‌های ایرانی همیشه یک بازی پراسترس است، چراکه این تیم در طول تاریخ همیشه یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده و ستاره‌های گرانقیمت این تیم از آبی‌های عربستانی یک تیم ترسناک ساخته است.

 

به گزارش وطن امروز؛ حالا استقلال باید روز سه‌شنبه با الهلال بازی کند و با وجود قدرت بالای حریف آبی، آمار تک‌به‌تک بازیکنان 2 تیم در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد آبی‌های تهرانی به مراتب نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشته‌اند و با این شرایط پیروزی در این بازی برای شاگردان شفر به هیچ عنوان دور از دسترس نخواهد بود.

1- حسینی- عبدالله المعیوف

سیدحسین حسینی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز پرکارتری را پشت سر گذاشت اما عبدالله المعیوف روز موفق‌تری داشت و موفق شد مقابل 2 گل خورده دروازه‌بان استقلال، دروازه خود را بسته نگه دارد. سیدحسین حسینی در بازی با الریان از مجموع 6 شوت در چارچوب 4 سیو داشت و 2 گل دریافت کرد و آمار 7/66 سیو موفق را داشت اما عبدالله معیوف در این بازی هر 3 شوت در چارچوب را مهار کرد تا آمار 100 درصد سیو را به ثبت برساند.

2- منتظری- حسینی یا هوساوی- جهفالی

2 مدافع وسط استقلال در بازی با الریان روز پرکارتری را نسبت به 2 مدافع وسط الهلال در بازی با العین پشت سر گذاشتند. زوج سیدمجید حسینی- پژمان منتظری در مجموع 4 تکل داشتند و 2 دفع توپ، یک بلاک شوت‌های حریف و 3 توپ‌ربایی به ثبت رساندند اما زوج اوساما هوساوی و محمد جهفالی در مجموع 3 دفع توپ داشتند و 4 توپ‌ربایی و در کل نسبت به مدافعان استقلال روز کم‌کارتری را پشت‌سر گذاشتند البته این موضوع بیشتر از اینکه نشان از برتری مدافعان استقلال باشد نشان می‌دهد در این بازی مدافعان الهلال کمتر تحت فشار قرار گرفته‌اند.

3- وریا غفوری- عبدالله الزوری

وریا غفوری در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آمار به مراتب بهتری نسبت به همتای خود در الهلال به ثبت رساند. با توجه به اینکه در بازی با الریان بیشتر حملات استقلال از سمت راست طراحی شده بود، وریا غفوری از هر نظر روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. او در این بازی 104 لمس توپ داشت که در این بین 65 پاس با دقت 89 درصد ارسال کرد. او در این بازی یک پاس کلیدی داد و یک شوت هم بیرون چارچوب داشت اما الزوری در این بازی تنها 30 لمس توپ داشت و 21 پاس با دقت 81 درصد ارسال کرد. او بدون اینکه شوتی داشته باشد یک پاس کلیدی برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است.

4- امید نورافکن- یاسر شهرانی

امید نورافکن در بازی با الریان آمار نسبتا مشابهی نسبت به همتای خود در الهلال در بازی با العین به ثبت رساند. نورافکن در این بازی 80 لمس توپ داشت و 59 پاس با دقت 89 درصد ارسال کرد. البته نورافکن در این بازی پاس کلیدی نداد و تنها یک شوت بیرون از چارچوب داشت اما یاسر شهرانی در بازی با العین 79 لمس توپ داشت و 57 پاس با دقت 78 درصد ارسال کرد. او هم مثل نورافکن در این بازی پاس کلیدی نداشت و تنها یک شوت بیرون از چارچوب زد.

5- چشمی- عبدالمالک الخبیری

روزبه چشمی در بازی با الریان روز موفق‌تری نسبت به عبدالمالک الخبیری در بازی با العین پشت سر گذاشت. روزبه چشمی در این بازی 48 لمس توپ داشت و 38 پاس با دقت 8/86 درصد ارسال کرد. او در طول این بازی یک پاس کلیدی داشت و یک شوت هم زد که جایی در چارچوب نداشت اما عبدالمالک الخبیری 37 لمس توپ در بازی داشت و 29 پاس با دقت 86 درصد ارسال کرد. او در این بازی نه پاس کلیدی داد و نه شوتی به سمت دروازه زد.

6- امید ابراهیمی- چروتی

امید ابراهیمی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا آمار به مراتب بهتری از همتای پرآوازه خود در الهلال داشت. امید ابراهیمی در جریان بازی با الریان 113 لمس توپ داشت و 93 پاس با دقت 86 درصد ارسال کرد که آمار بسیار خوبی است. او در این بازی 5 پاس کلیدی داد که یکی از آنها منجر به گل دوم استقلال شد اما از طرف دیگر چروتی آرژانتینی که بتازگی با الهلال قرارداد امضا کرده است، در طول بازی با العین 60 لمس توپ داشت و 36 پاس با دقت 80 درصد ارسال کرد. چروتی در این بازی 2 پاس کلیدی داد و 3 شوت بیرون از چارچوب زد.

7- شجاعیان- اشرف بن‌شرقی

داریوش شجاعیان در بازی با الریان به مراتب نمایش بهتری نسبت به ستاره الهلال در بازی با العین داشت. شجاعیان در بازی با الریان 70 لمس توپ داشت و 54 پاس با دقت 6/92 ارسال کرد. در این بازی شجاعیان 2 پاس کلیدی داد و 3 شوت بیرون از چارچوب زد اما اشرف بن‌شرقی که به دیبالای مراکش معروف است، در بازی با العین 52 لمس توپ داشت و 26 پاس با دقت 76 درصد ارسال کرد. او در این بازی تنها 2 پاس کلیدی داد و ضربه به سمت دروازه نداشت.

8- جابر انصاری- محمد کانو

جابر انصاری در یک نیمه‌ای که در بازی با الریان حضور داشت، در حملات استقلال نمایش موفقی داشت. او در طول 45 دقیقه‌ای که در زمین بود 21 لمس توپ داشت و 15 پاس با دقت 86 درصد ارسال کرد. جابر انصاری در این بازی 2 شوت زد که یکی از آنها را دروازه‌بان گرفت و دیگری به تیر دروازه برخورد کرد اما محمد کانو در بازی با العین 68 لمس توپ داشت و 54 پاس با دقت 77 درصد ارسال کرد. او در این بازی یک پاس کلیدی داشت و 3 شوت به بیرون از چارچوب زد.

9- جپاروف- میلسی

سرور جپاروف در بازی با الریان نمایش بسیار درخشانی داشت و به طور قطع یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. جپاروف در بازی با الریان 83 لمس توپ داشت و 66 پاس با دقت 87 درصد ارسال کرد. او در این بازی 6 پاس کلیدی داشت که یکی از آنها با گل به خودی تاباتا همراه بود. جپاروف همچنین یک شوت بیرون از چارچوب و یک شوت داخل چارچوب داشت اما نیکولاس میلسی در بازی با العین 77 لمس توپ داشت و 55 پاس با دقت 83 درصد ارسال کرد. او در این بین 2 پاس کلیدی داد و 2 شوت زد که یکی از آنها در چارچوب بود.

10- علی قربانی- مختار فلاته

علی قربانی در بازی با الریان موفق شد گل دوم تیمش را بزند و استقلال را از یک شکست خارج از خانه نجات بدهد. او در بازی با الریان 37 بار لمس توپ داشت و 24 پاس با دقت 66 درصد ارسال کرد. قربانی در این بازی یک پاس کلیدی داد و 3 شوت زد که یکی از آنها وارد دروازه الریان شد اما مختار فلاته در بازی با العین تنها 14 بار توپ را لمس کرد و 7 پاس با دقت 75 درصد ارسال کرد. او در طول بازی نه پاس کلیدی داد و نه شوتی به سمت دروازه زد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93137