کد خبر: 93055 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1396 - 15:34
در هفته يازدهم از طرح جشنواره فرهنگي ورزشي نشاط اجتماعي دشتستان صورت گرفت :
حضور پر شور مردم در كوه پيمايي خانوادگي فجر دشتستان+تصاویر

اتحاد خبر:صبح روز جمعه ١٣٩٦/١١/٢٧ با همت و تلاش هييت كوهنوردي و صعود هاي ورزشي دشتستان و با همكاري و همراهي اداره ورزش و جوانان و هييت ورزشهاي همگاني دشتستان و باشگاه هاي كوهنوردي سهند ، شاهين دژ و تاپ همايش كوه پيمايي خانوادگي فجر به مناسبت سي و نهمين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و در هفته يازدهم از طرح نشاط ...

اتحاد خبر:صبح روز جمعه ١٣٩٦/١١/٢٧ با همت و تلاش هييت كوهنوردي و صعود هاي ورزشي دشتستان و با همكاري و همراهي اداره ورزش و جوانان و هييت ورزشهاي همگاني دشتستان و باشگاه هاي كوهنوردي سهند ، شاهين دژ و تاپ همايش كوه پيمايي خانوادگي فجر به مناسبت سي و نهمين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و در هفته يازدهم از طرح نشاط اجتماعي دشتستان با حضور ٦٠٠ نفري مردم ورزش دوست شهر برازجان و با شور و هيجان و برنامه هاي شاد برگزار گرديد .


اين همايش از روستاي نينيزك در اطراف امامزاده ابراهيم (ع) آغاز و تا ارتفاعات معروف به توپخانه ادامه داشت و در محل انتهايي نيز شركت كنندگان در يك هواي خوب و در فضايي دوستانه و صميمي در كنار همديگر ساعتي را نشستند و پس از صرف صبحانه در برنامه اهدا جوايز شركت نمودند .
در حاشيه اين برنامه اقاي محمد جواد فخرايي از مورخان زبده دشتستان دقايقي در مورد مكان تاريخي توپخانه براي شركت كنندگان صحبت نمودند و در ادامه نيز مهدي اقدسي رييس هييت كوهنوردي دشتستان اهداف خود را از اجراي اين برنامه بيان نمودند .
در پايان مراسم و با حضور مسوولين هدايايي از طرف هييت كوهنوردي استان بوشهر ، هييت ورزشهاي همگاني دشتستان و اسپانسر اين برنامه به قيد قرعه به تعدادي از شركت كنندگان اهدا شد .
































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/93055