کد خبر: 92950 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1396 - 23:27
اختصاصی اتحاد خبر/ واکنش استاندار بوشهر به شایعه انتصاب معاون عمرانی غیر بومی؛
گراوند: باور من به انتصاب مدیران بومی است

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: باور من به انتصاب مدیران بومی کارآمد است. عبدالکریم گراوند در پاسخ به سئوال اتحاد خبر مبنی بر صحت و سقم خبر انتصاب معاون عمرانی غیر بومی توسط برخی رسانه های محلی گفت: بنای من در انتصاب معاونین و مدیران استان بومی بودن، سلامت اخلاقی و مالی و شایستگی و کارآمدی است. وی افزود: مردم استان بوشهر از استاندار....

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: باور من به انتصاب مدیران بومی کارآمد است.
عبدالکریم گراوند در پاسخ به سئوال اتحاد خبر مبنی بر صحت و سقم خبر انتصاب معاون عمرانی غیر بومی توسط برخی رسانه های محلی گفت: بنای من در انتصاب معاونین و مدیران استان بومی بودن، سلامت اخلاقی و مالی و شایستگی و کارآمدی است.


وی افزود: مردم استان بوشهر از استاندار کار مفید و موثر برای توسعه و پیشرفت استان خود می خواهند و من باید مدیرانی انتخاب کنم که علاوه بر سلامت اخلاقی و مالی از تخصص و تجربه لازم نیز برخوردار باشند و بتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند و در این راستا سعی من در انتخاب معاونین و مدیران بومی است ولی چنانچه مصالح و ملاحظاتی پیش بیاید من شاید حداکثر یک معاون را غیر بومی انتخاب کنم. گرچه تاکید می کنم بنا و باور من بر استفاده از نیروهای شایسته بومی استان است.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد: من از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ام در انتصاب معاونین و روسای ادارات شهرستان ها از بانوان و جوانان استفاده کنند و خود من نیز این مهم را در دستور کار خود دارم و به زودی انتصاب هایی از بین بانوان و جوانان شایسته استان خواهیم داشت تا این مدیران جوان تجربه و مهارت لازم را برای مدیریت های بالاتر برای فردای استان و کشور کسب کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92950