کد خبر: 92943 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 25 بهمن 1396 - 13:34
پیامی برای شهردار و شورای شهر برازجان

اتحادخبر: شهروند برازجانی به نام " محمد" در ارسال پیامی به پایگاه خبری تحلیلی اتحادخبر پیشنهاداتی برای شهردار و شورای شهر برازجان ابراز داشت.در این پیام آمده است: خواهش میکنم در ایجاد فضای سبز شهری در پارک ها و بوستان های قدیمی و در حال احداث از کاشت چمن خودداری کنید...

اتحادخبر: شهروند برازجانی به نام " محمد" در ارسال پیامی به پایگاه خبری تحلیلی اتحادخبر پیشنهاداتی برای شهردار و شورای شهر برازجان ابراز داشت.در این پیام آمده است:

 

"پیامی برای شهردار محترم و شورای شهر برازجان

1-خواهش میکنم در ایجاد فضای سبز شهری در پارک ها و بوستان های قدیمی و در حال احداث از کاشت چمن خودداری کنید بدلیل استفاده بیش از حد منابع آب زیرزمینی در این وضعیت آبی توصیه نمیشود.

2-لطفا از کاشت درخت مضر برای سلامت و محیط زیست کنوکاپوس که با هرس کردن باعث ایجاد بیماری تنفسی میشه و در کشورهای عمان و عربستان در حال نابودی آن هستند خودداری کنید این درخت دارای ریشه ای با طول 80 متر باعث نابودی سفره زیر زمینی خواهد شد - این درخت در ده سال آینده همه تاسیسات زیرزمینی آبی و فاضلاب را از که حتی مقذاری داری رطوبت باشه را نابود خواهد کرد.

3- توصیه من به عنوان شهروند به جنابعالی کاشت درختان با ثمر که مطابق با شرایط آب و هوایی شهرمان هست جهت کشت استفاده کنید.

4- برای مبلمان شهری جاده سلامت از کاشت این درخت کنوکاپوس و کاشت چمن خودداری کنید.

با تشکر"

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92943