کد خبر: 92888 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1396 - 12:10
با حضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان؛
نمایشگاه دانش آموزی هنر "خلاقیت" آموزشگاه حوراءانسیه برگزار گردید+تصاویر

اتحاد خبر: نمایشگاه دانش آموزی هنر "خلاقیت" آموزشگاه حوراءانسیه با حضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان برگزار شد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ سیدحسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این نمایشگاه اظهار داشت: از مدیریت آموزشگاه و تمامی دست اندرکاران تشکر می کنم که دست به دست هم داده اند تا یک فضای علمی و ...

اتحاد خبر: سیدحسن لواسانی فرد، مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این نمایشگاه اظهار داشت: از مدیریت آموزشگاه و تمامی دست اندرکاران تشکر می کنم که دست به دست هم داده اند تا یک فضای علمی و خلاقانه در این مدرسه ایجاد شود.

به گزارش «اتحاد خبر»؛ وی اضافه کرد: ممکن است بعضی ها فکر کنند ساده است و من عمیقا فکر می کنم که هر کسی اینجا کار می کند و در فضاهای آموزشی یعنی تعالی یافته و نمی خواهد وقتش تلف بشود.

لواسانی فرد با اشاره به اینکه پرداختن به یک هنر اعتبار دیگری به آدم می دهد، عنوان کرد: ما امروز کارهای زیبای بچه ها را دیدیم و لذت بردیم. بچه ها واقعا هنرمند هستند. درس اولویت است اما کارهای هنری نیز برای ما حائز اهمیت است و من توصیه می کنم به سمت قابلیت ها و هنرهای خود بروید.

حوراء کاوه، موسس و مدیر دبیرستان غیرانتفاعی حوراءانسیه ضمن خوشآمدگویی به مدیران و حاضرین در جلسه، گفت: آموزشگاه حوراءانسیه از سال 90 افتتاح شده است و در رشته های معارف اسلامی، تجربی و انسانی فعالیت می نماید.

وی افزود: ما ابتدا با رشته معارف اسلامی کار خود را شروع کردیم و بعد با حمایت های آقای لواسانی فرد رشته های دیگر را آوردیم و بحمدلله استقبال خوبی انجام گرفت.

کاوه خاطرنشان کرد: ما در این مرکز از دبیران مجرب استفاده کرده و دانش آموزان خوب و مستعدی داریم. آموزشگاه دارای 15 نفر نیروی مجرب است و مسئول برگزاری این نمایشگاه نیز سرکار خانم مرضیه غلامشاهی دبیر هنر و خلاقیت بوده است.

موسس و مدیر دبیرستان غیرانتفاعی اظهار داشت: علاوه بر درس همیشه دغدغه مسائل هنری و اخلاقی را داشته ام و فراتر از درس و مدرسه به موفقیت دانش آموزان می اندیشم.

کاوه ادامه داد: ان شالله بتوانیم در پیشبرد اهداف آموزشی بتوانیم در حد کمال کار خود را انجام بدهیم.

مسعود آتشی، فرهنگی پیشکسوت و فعال فرهنگی و اجتماعی گفت: من هم به نوبه خودم از مدیران محترم مدرسه و دانش آموزان عزیز تشکر می کنم.

آتشی در خصوص نمایشگاه و کارهای نمایش داده شده دانش آموزان عنوان داشت: این نمایشگاه نشان دهنده هنرمندی و خلاقیت بالای این دانش آموزان است، و من امیدوارم که همیشه و در تمام سطوح تحصیلی، هنری و زندگی شخصی خود موفق و پیروز باشند.

مرضیه غلامشاهی، دبیر هنر این دبیرستان گفت: در زمینه خلاقیت و درس هنر قبلا مبحثی تحت عنوان کاردستی در مدارس انجام میشد و متاسفانه چند سالی است که از چرخه آموزشی حذف شده، بنابراین ما در ساعت درس هنر تصمیم گرفتیم آن را احیا نماییم.

وی افزود: در همین راستا تصمیم گرفتیم نمایشگاهی از کارهای هنری و کاردستی های بچه ها برپا نماییم. همچنین برای غلبه بر مدرنیته رایج در زندگی امروز، خواستیم بچه ها از فضای مجازی و تاثیرات زندگی مدرن فاصله گرفته و در این راستا کارهای دستی انجام دهند.

غلامشاهی عنوان کرد: نمایشگاه شامل نقاشی، کیف سازی، گلسازی، بافتنی، عکسهای مستند و... می باشد که همگی از هنر و خلاقیت دانش آموزان نشات گرفته است.




















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92888