کد خبر: 92860 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1396 - 08:31
گزارش خبری - تصویری
نخستین جشنواره غذا در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد

اتحاد خبر: با شرکت کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نخستین جشنواره غذا ویژه کارکنان در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.

اتحاد خبر: با شرکت کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نخستین جشنواره غذا ویژه کارکنان در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عصر دوشنبه در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: پویایی هر سازمان و دستگاهی در گرو توجه به نیروی انسانی آن دستگاه است.

 

اکبر مولایی گفت: ایجاد فضای نشاط و همدلی در میان کارکنان هر سازمان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دنیای امروز است.

مولایی بیان داشت: طبعا دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و لذا باید بیشتر در این زمینه کار کنیم.

 

وی در ادامه اضافه کرد: در همین راستا همکاران حوزه فرهنگی ما نیز دست به کار شده و برای نخستین بار اقدام به طراحی و اجرای جشنواره غذا در فضایی صمیمی کردند که شایسته تقدیر است.

 

 

 

مولایی خاطرنشان ساخت: امیدواریم که بتوانیم در کنار اجرای برنامه های فرهنگی برای دانشجویان و اساتید، برنامه های مختلفی را برای کارکنان دانشگاه نیز تدارک دیده و اجرا کنیم.

 

وی عنوان کرد: در این برنامه ها بازنشستگان اداری دانشگاه را فراموش نکنیم تا آنها نیز در کنار ما باشند و لااقل اینگونه به آنها بگوییم که به یاد آنها هستیم و تجدید خاطرات صورت پذیرد و همدلی بیشتری را در میان کارکنان سابق و امروز فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: از نکات جالب توجه در این جشنواره پخت غذاهای محلی مناطق مختلف کشور توسط همکاران ما بود که بسیار امری زیبا و در راستای مبحث تغذیه سالم بود و امیدواریم این برنامه رضایت خاطر همکاران را فراهم کرده باشد.

 

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: این برنامه از جمله برنامه های فرهنگی ما در این پردیس ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر بود که امروز با اندکی تاخیر برگزار شد.

حسن زارع گفت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی پردیس ما در ابعاد مختلف گسترش یافته و خوشحالیم که امروز میزبانی جشنواره غذا کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر را در این پردیس داشتیم.

 

زارع در ادامه تصریح کرد: در طول سال تحصیلی اخیر برنامه های مختلفی را ویژه دانشجویان و اساتید داشتیم.

وی خاطرنشان ساخت: امروز نیز نخستین برنامه را ویژه کارکنان برگزار کردیم که از حضور همه همکاران و دست اندرکاران جشنواره تقدیر می کنم.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: همدلی و ایجاد نشاط در میان همکاران از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

 

کارشناس مسئول فرهنگی مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۳ شرکت کننده در جشنواره غذا کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر حضور داشتند.

آذر عادلی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره از همکاران ما در پردیس های علامه طباطبایی، بنت الهدی صدر و مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بودند.

عادلی افزود: داوری این جشنواره در سه بخش و ابتدا توسط دو تن از همکاران بازنشسته خانم در پردیس بنت الهدی صدر، سپس توسط سرآشپز آشپزخانه پردیس علامه طباطبایی و همکاران وی  و در نهایت توسط حاضرین در این جشنواره با تست کردن غذاها انجام شد.

 

وی تصریح کرد: در نهایت پنج نفر به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شده و جایزه خود را از توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه دریافت کرده و به همه شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92860