کد خبر: 92840 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1396 - 21:55
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
خون شهیدان والامقام،مایه قوام و ثبات انقلاب اسلامی ایران است

اتحاد خبر:قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:شهیدان والامقام حق زیادی بر گردن نظام و انقلاب دارند و خون پاکشان،مایه قوام و ثبات انقلاب اسلامی است.دکتر حسین دارابی  در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی عنوان داشت: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور ...

اتحاد خبر:به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با خانواده‌های معظم شهیدان باقر میگلی نژاد و عبدالرسول زاهدی دیدار و از آنان تجلیل کردند.




قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:شهیدان والامقام حق زیادی بر گردن نظام و انقلاب دارند و خون پاکشان،مایه قوام و ثبات انقلاب اسلامی است.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛دکتر حسین دارابی  در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی عنوان داشت: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.
دکتر دارابی خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانها‌ی امام و انقلاب است.
وی بیان داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث زنده نگه‌داشتن روح معنوی در جامعه است و کمترین کار مسئولان سرکشی و رسیدگی به خانواده شهداست.
رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز در این دیدارها  اظهار داشت: شهید شمع خاموش ناشدنی جامعه اسلامی است و خانواده شهدا مایه افتخار و آرامش جامعه هستند.


دکتر مرادعلی فولادوند تصریح کرد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: شهدا در راه اسلام و حقیقت و راستی، خون پاکشان را هدیه کردند و شما خانواده شهدا نیز با مشکلاتی که متحمل می‌شوید در اجر و ثواب شهید شریک هستید.
محمدمهدی محمدی ضمن تشکر از خانواده این شهدا اظهار داشت: تلاش‌های خانواده شهید در تربیت فرزندان، نمونه جهاد فی سبیل الله است.
در این دیدارها خانواده‌های معظم شهیدان باقر میگلی نژاد و عبدالرسول زاهدی با بیان خاطراتی از شهیدان خود، از حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر و قدردانی کردند.
در این دیدارها لوح تقدیری به‌پاس یادبود به خانواده شهیدان باقر میگلی نژاد و عبدالرسول زاهدی تقدیم شد.
لازم به ذکر است در دیدار با خانواده‌های شهیدان باقر میگلی نژاد و عبدالرسول زاهدی، قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، مشاور رییس دانشگاه و رییس دبیرخانه دائمی هیأت امناء، معاون دانشجویی فرهنگی، مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه و مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حضور داشتند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92840