کد خبر: 92838 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1396 - 13:14
۳۳ طرح با اعتبار ۲۵۶ میلیارد ریال در شهرستان دیر افتتاح و اجرایی شد

 اتحاد خبر: فرماندار دیر با اشاره به شتاب طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۳۳ طرح با اعتبار ۲۵۶ میلیارد ریال در زمینه عمران شهری و روستایی افتتاح و اجرایی شد.

 اتحاد خبر: فرماندار دیر با اشاره به شتاب طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر ۳۳ طرح با اعتبار ۲۵۶ میلیارد ریال در زمینه عمران شهری و روستایی افتتاح و اجرایی شد.
افتتاح

به گزارش تسنیم، حمزه اعتماد صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی با قدردانی از حضور حماسی مردمم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت:  مردم با خلق حماسه دیگری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان نظام اسلامی را ناامید و مایوس کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم  نقش مهم خود را در صحنه‌های مختلف انقلاب به خوبی نشان داده‌اند تاکید کرد: رسیدگی و تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم از رسالت مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که توجه به اشتغال و رفع مشکلات معیشتی در اولویت قرار دارد.

فرماندار دیر از افتتاح پروژه‌های عمرانی در دیر خبرداد و افزود: در دهه فجر امسال 33 طرح با اعتبار 256 میلیارد ریال در زمینه عمران شهری و روستایی افتتاح و اجرایی شد.

 

اعتماد بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در بخش‌های،گاز، آب ،فضاهای آموزشی،زیر ساخت‌های بندری، ورزشی  و عمران شهری و روستایی  خدمات ارزنده‌ای تاکنون صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح  7 پروژه با 28 کلاس درس در ایام الله دهه فجر بیان کرد: برای ساخت این مدارس 114.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

احمد مرادی با اشاره به آغاز عملیات 5 پروژه مدرسه سازی در ایام دهه فجر گفت: این پروژه‌ها  با 32 کلاس با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی ساخته می‌شود که 105 میلیارد ریال برای ساخت آن اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اجرای پروژه در شهرستان دیر بیان کرد: سالن ورزشی آموزش وپرورش شهرستان دیر زیر بنا یک‌هزار متر مربع و اعتبار 9.5  میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه دوراهک دیر با زیر بنای یک‌هزار متر مربع و اعتبار 20  میلیاردریال آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر  از کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه دیر با زیربنای160 متر مربع خبرداد و بیان کرد: این مدرسه  با اعتبار 26 میلیارد ریال در 3 طبقه با مشارکت خیران ساخته می‌شود.

شهردار دوراهک نیز در این  مراسم  با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی شهری گفت: 5 پروژه عمرانی در شهر دوراهک با اعتباری افزون  بر 37 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

هوشنگ،احمدی با تبریک دهه فجر اظهار داشت: پروژه عمران شهری بوستان معلم به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 4.3 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

شهردار دوراهک افزود: عملیات اجرایی مدرسه پروین اعتصامی با اعتبار 20 میلیارد ریال و اورژانس جاده‌ای با اعتبار 2.5  میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح آب رسانی شهرک امام خمینی دوراهک بطول شش کیلو متر و اعتبار 3 میلیاردریال و افتتاح بوستان معلم دوراهک زیربنا 3 هزار و 500 متر مربع و اعتبار 4.3 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و آغاز عملیات اجرایی ساختمان مجتمع فرهنگی قرآنی ادا ه تبلیغات اسلامی شهرستان دیر  با اعتبار اولیه  5 میلیارد ریال از دیگر موارد مطرح شده است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92838