کد خبر: 92833 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1396 - 12:21
کارلوس کی‌روش در سمینار بانکداری چه می‌کند؟
اتحاد خبر: حضور کارلوس کی‌روش در مشهد برای شرکت در سمیناری بانکی، نمونه دیگری است از بی‌کفایتی محض مسوولان فدراسیون فوتبال ایران.
اتحاد خبر: حضور کارلوس کی‌روش در مشهد برای شرکت در سمیناری بانکی، نمونه دیگری است از بی‌کفایتی محض مسوولان فدراسیون فوتبال ایران.
به گزارش صبح نو نوشت؛ قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات آسیایی یکی از اتفاقات شیرینی بود که رقم خورد و حال خیلی‌ها را خوب کرد. تیم فوتسال ایران در شرایطی به این قهرمانی رسید که نه مربی خارجی گران‌قیمت بالای سرش است، نه اردوهای پی‌درپی در کشورهای خارجی دارند و نه هیچ یک از مربیان و بازیکنان این تیم در راهروهای فدراسیون فوتبال به عربده‌کشی می‌پردازند. قهرمانی روز گذشته پیام ساده‌ای داشت برای فدراسیون فوتبال ایران که این روزها بیش از هرزمان دیگری خود را در اداره کردن کارلوس کی‌روش ناتوان می‌بیند. اینکه می‌توان با مربی بومی‌، با بازیکنان بی‌ادعا و با تمرین کردن و نه حمام آفتاب گرفتن در خارج از کشور به موفقیت رسید. روزی که آقای ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال را به مسابقات جهانی برد از یادمان نمی‌رود. آن روزهمه منتظر حذف تیم ملی بودند تا یک مربی خارجی برای تیم ملی انتخاب شود اما ناظم‌الشریعه با تیمی که تدارکات درستی نداشت و بازیکنانش ناچار بودند بعد از هر بازی، لباس‌های پاره شده را با دست بدوزند، به سومی دنیا رسید. نتیجه‌ای که خیلی‌ها را وادار کرد تا برای گرفتن عکس یادگاری به کلمبیا پرواز کنند!

فوتبال ایران با کارلوس کی روش یک مسیر را در پیش گرفته و فوتسال ایران با ناظم الشریعه در مسیر دیگری قرار دارد. انصاف بدهیم و ببینیم برای کدام هزینه می‌کنیم و کدام شان برای ما افتخار کسب می‌کنند؟

 حضور کارلوس کی‌روش در مشهد برای شرکت در سمیناری بانکی، نمونه دیگری است از بی‌کفایتی محض مسوولان فدراسیون فوتبال ایران. ما حتی آنقدر عرضه نداریم که به کی‌روش بگوییم باید در مشهد باشی و این بازی را ببینی و بعد به آبادان یا اصفهان بروی و این بازی‌ها را تماشا کنی. دلمان را خوش کرده‌ایم به گروه آنالیز که برای هر بازیکن یک پرونده درست کرده و این یعنی منتهای توجه سرمربی تیم ملی به لیگ! سرمربی ما لیگ‌مان را نمی‌بیند و برای شرکت در سمینارهای بانکی به اقصی نقاط کشور سفر می‌کند اما برای لیگ وقت ندارد. سرمربی تیم ملی تا مشهد می‌رود اما سیاه جامگان را نمی‌بیند و پدیده را نمی‌شناسد. برایش مهم نیست که حضورش در ورزشگاه می‌تواند اهمیت یک مسابقه را صد برابر کند. برایش اهمیتی ندارد که حقوق بگیر فدراسیون است. او فقط برای کارهای بانکی سفر می‌کند! خنده‌دار نیست؟/د
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92833