کد خبر: 92790 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1396 - 08:33
اداره کار خارگ بعد از ۵۶ سال دارای ساختمان شد

اتحاد خبر: در آئینی با حضور مسئولان، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزیره خارگ به بهره برداری رسید.

اتحاد خبر: در آئینی با حضور مسئولان، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزیره خارگ به بهره برداری رسید.


محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ در حاشیه افتتاح این طرح در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بهترین نوع خدمت در دولت ایجاد خدمات عام المنفعه است، در دهه مبارک فجر به جرات می‌توان گفت که خارگ یکی از نقاط پر ترافیک از لحاظ افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها بود که مطمئنا این مهم به جز با همدلی و همزبانی مردم و مسولین میسر نمی‌شد.

 

وی افزود: در دهه مبارک فجر ١۴ پروژه بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال که اکثر این پروژه‌ها عام‌المنفعه بود افتتاح شد و انشاءالله تا هفته آینده خبرهای بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان به استحضار اهالی شریف خارگ خواهد رسید.

 

نماینده عالی دولت در جزیره خارگ تصریح کرد: نگاه دولت در سال‌های اخیر در جزیره خارگ کاملا توسعه محور بوده است و روند صعودی در این جزیره در تمامی بخش ها مشهود است، حوزه تردد از زمان حضور اینجانب از سه سرویس رفت به مسیر های گناوه و بوشهر به پنج سرویس افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حوزه درمانی یک روز به بنده مراجعه می‌شد که فلان داروی ضروری در جزیره وجود ندارد ولی اکنون حوزه بهداشت و درمان بخش ویژه خارگ چندین پروژه عمرانی عالم المنفعه نزدیک به افتتاح دارد.

 

بخشدار ویژه خارگ گفت: در حوزه برق واقعا اهالی شریف خارگ در تابستان دچار مشکل بودند، دولت به صورت جدی در حوزه برق ورود کرد و در ١٠ ماه گذشته کمتر از ٣٠ دقیقه قطعی برق داشتیم.

رضایی افزود: مشکلات جزیره خارگ فقط با همدلی و همراهی حل خواهد شد و روز به روز به هدف های نهایی ترسیم شده دولت در بخش ویژه خارگ نزدیک می‌شویم و این نشان از نگاه مثبت استاندار و مجموعه فرمانداری بوشهر به بخش ویژه خارگ است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92790