کد خبر: 92766 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1396 - 20:01
با حضور استاندار بوشهر؛
آیین افتتاح جاده سلامت و پل بسیج در برازجان برگزار شد+تصاویر

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در آیین افتتاح جاده سلامت در برازجان ضمن تشکر از تلاشهای مسئولین شهرستان گفت: سپاس از نماینده دشتستان در مجلس به سبب پیگیری ها و حساسیت ایشان در مسائل شهرستان حوزه انتخابیه خود و همچنین استان بوشهر که تلاش بی وقفه ایشان در توسعه استان ستودنی است. به گزارش «اتحاد خبر»، گراوند تصریح کرد...

اتحاد خبر: عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر ضمن تشکر از تلاش های مسئولین شهرستان گفت: از شهردار برازجان تشکر می کنم به سبب اینکه مردم صادقانه ایشان را دوست دارند و همچنین از شورای شهر برازجان به سبب این انتخاب تشکر می کنم.

به گزارش «اتحاد خبر»، گراوند عنوان کرد: سپاس از آقای سعادت، نماینده حوزه شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به سبب پیگیری ها و حساسیت ایشان در مسائل شهرستان حوزه انتخابیه خود و همچنین استان بوشهر که تلاش بی وقفه ایشان در توسعه استان ستودنی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امیدوارم که این اقدامات در راستای پیشرفت و توسعه استان عزیزمان تداوم داشته باشد.

محمدحسن محمدی، شهردار برازجان ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز به لطف الهی و حمایت دولت و مسئولین محترم به خصوص استاندار محترم، شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان مفتخر است که تعداد 20 پروژه عمرانی را با اعتبار 8 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح نماید.

وی با اشاره به افتتاح نمادین دو پروژه از این تعداد با حضور استاندار افزود: یکی از این پروژه ها جاده سلامت است که طولی بالغ بر 2 کیلومتر و عرض 7 متر مجهز به مبلمان ورزشی و تفریحی است و شاید بتوان گفت در سطح استان و استان های همجوار یکی از طولانی ترین جاده های سلامت می باشد، پروژه دیگر نیز پل بسیج می باشد.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: اعتبار جاده سلامت یک میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری و اعتبار ارزش افزوده است.

شهردار برازجان در حاشیه افتتاح پروژه پل بسیج گفت: این پل شامل دو دهانه پل ارتباطی بلوار بسیج و فرهنگ شهر و با عرض 6 متر، ارتفاع 5/80 متر و طول 30 متر می باشد.

وی ضمن تشکر از استاندار بوشهر بابت حمایت های بی دریغ ایشان ادامه داد: اعتبار این پروژه 700 میلیون تومان از محل کمک دارایی استانداری است.
 
محمدحسن محمدی تاکید کرد: اهمیت این پل بردلشتن بار ترافیک و سهولت تردد در بلوار غدیر است که بار ترافیک را بیش از 50 درصد کاهش می دهد و راه ارتباطی بین قسمت شمالی و جنوبی شهر است.

شهردار برازجان در حاشیه افتتاح پروژه پل بسیج گفت: این پل شامل دو دهانه پل ارتباطی بلوار بسیج و فرهنگ شهر و با عرض 6 متر، ارتفاع 5/80 متر و طول 30 متر می باشد.

وی ضمن تشکر از استاندار بوشهر بابت حمایت های بی دریغ ایشان ادامه داد: اعتبار این پروژه 700 میلیون تومان از محل کمک دارایی استانداری است.
 
محمدحسن محمدی تاکید کرد: اهمیت این پل برداشتن بار ترافیک و سهولت تردد در بلوار غدیر است که بار ترافیک را بیش از 50 درصد کاهش می دهد و راه ارتباطی بین قسمت شمالی و جنوبی شهر است.

خانه قرآن فاطمه زهرا (س) میرزا علی اکبر بحرانی و درمانگاه زنان فاطمه زهرا (س) به پاس احترام مادران و همسران شهدای جنگ تحمیلی افتتاح گردید.

گفتنی است خانه قرآن و درمانگاه زنان فاطمه زهرا (س) در خیابان فرهنگ شهر جنب پایگاه سلامت امام رضا (ع) قرار دارد.

































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92766