کد خبر: 92746 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1396 - 11:29
کارشناس هواشناسی:
افزایش رطوبت و پوشش ابر در استان بوشهر/ هوا گرم‌تر می‌شود

اتحاد خبر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت و پوشش ابر در سطح استان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت. پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش باد غالبا جنوبی از فردا تا روز چهارشنبه در سطح استان است...

اتحاد خبر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت و پوشش ابر در سطح استان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان افزایش خواهد یافت. پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده وزش باد غالبا جنوبی از فردا تا روز چهارشنبه در سطح استان است.

 

به گزارش مهر؛ وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود طی این مدت ضمن افزایش رطوبت و پوشش ابر در سطح استان، دمای هوا نیز به طور محسوسی افزایش یابد.

 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: سرعت وزش باد جنوب شرقی از روز دوشنبه بر روی دریا و سواحل استان افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت و دریا مواج و متلاطم است.

 

وی افزود: در ساعات آینده جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

مساعدی اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت یک و سه دقیقه بامداد، مد اول ساعت هشت و یک دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه خواهد بود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92746