امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1396 - 08:14
اتحاد خبر: فال روزانه شنبه 21 بهمن 1396
اتحاد خبر: فال روزانه شنبه 21 بهمن 1396
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 21 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سالی همراه با موفقیت های کوچک و بزرگ و در کنار آن برخی مشکلات و موانع کوچک خواهد بود. شما منافع مادی زیادی را به دست خواهید آورد، اما در کنار آن ضررهایی کوچک را هم تجربه خواهید کرد. منبع درآمد جدیدی که در طول این سال جدید از زندگیتان پیدا می  کنید وضع مالی شما را برای مدتی طولانی به ثبات خواهد رساند. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امسال رشد قابل توجهی را در زمینه ی حرفه ای خود مشاهده خواهید کرد. سرمایه گذاری در زمینه ی املاک و مستغلات سود زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. چالش های زیادی در زندگی حرفه ایتان در انتظار شما هستند و تغییرات بسیاری را تجربه خواهید کرد که شاید در ابتدا برایتان چندان خوشایند نباشند. امسال از لحاظ روابط عاطفی برای شما سال بسیار خوب و پرباری خواهد بود و لحظات بسیار زیبایی را در کنار عشق خود خواهید گذراند. اگر هنوز مجرد هستید احتمال این که امسال ازدواج کنید چندان زیاد نخواهد بود. سعی کنید به وضعیت سلامت و رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشید. بهترین ماه های امسال مرداد، شهریور، آبان و دی خواهند بود. 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما بالاخره موفق خواهید شد پروزه ای را که برای مدتی طولانی با آن درگیر بوده اید به طور موفقیت آمیزی به پایان برسانید. شاید به این فکر بیفتید که بهتر است در این مرحله ی حساس پایانی از دوستان و همکاران خود در رابطه با برنامه هایتان و آنچه قصد انجامش را دارید مشورت بگیرید و به توصیه هایشان گوش کنید. این کار باعث خواهد شد که به نقاط ضعف و قوت عملکرد خود که تا پیش از این از چشم خودتان هم مخفی مانده بودند پی ببرید. نتیجه ای که به دست می آورید واقعا برایتان با ارزش خواهد بود . نتایجی که با در نظر گرفتن آنها به دست خواهید آورد حتی خودتان را هم شگفت زده خواهند کرد!
فـال روزانـه - Daily Omen
برخی مکالماتی که با دوستان و یا اعضای خانواده تان دارید خاطرات تلخی را در وجود شما زنده خواهند کرد که مدت ها سعی در سرکوب کردن و بی توجه بودن نسبت به آنها را داشته اید. در کمال تعجب خواهید دید که این اتفاق باعث می شود به این واقعیت پی ببرید که بسیاری از موانع و مشکلاتی که این اواخر سر راهتان قرار گرفته اند با این احساسات سرکوب شده در ارتباط مستقیم هستند. در نتیجه شما قادر خواهید بود با ریشه یابی مشکلات خود و رویارویی با این احساسات راه حل های نبوغ آمیزی برای آنها پیدا کنید. وقتی این اتفاق بیفتد قدرت درونی و اعتماد به نفستان بیش از هر زمان دیگری خواهد شد!
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در محل زندگیتان تغییرات قابل ملاحظه ای در جریان هستند. بعضی از همسایه ها دارند نقل مکان می کنند و همسایه های جدیدی جایگزین آنها می شوند، شاید هم اتفاق های به ظاهر کوچک و کم اهمیت دیگری در جریان باشند، اما باور کنید یا نکنید، این تغییرات در محل زندگیتان روی زندگی خود شما نیز به طور مثبتی تأثیرگذار خواهند بود. شاید این افراد جدیدی که  دارند در ساختمان و یا کوچه تان ساکن می شوند خیلی زود چنان روابط عمیقی با شما برقرار کنند که فکرش را هم نمی کنید. در محل کارتان سی کنید اجازه ندهید اتفاقات کوچک و بی اهمیت خلقتان را به هم بریزند؛ تازه اول هفته است!
فـال روزانـه - Daily Omen
تلاش هایی که پیش از این برای پیشرفت حرفه ای خود انجام داده اید و به موفقیت کاری شما منجر شده اند، امروز شما را در مرکز توجه قرار خواهند داد. شاید ناگهان به خودتان آمده و ببینید دارید روش های کسب موفقیت خود را در محل کارتان و یا هر جمع دیگری با بقیه به اشتراک می گذارید. همچنین این احتمال وجود دارد که فرصتی برای نوشتن در مورد تجربه هایتان و یا سخنرانی در ارتباط با آنها برایتان فراهم شود که اعتبار شما را افزایش قابل توجهی خواهد بخشید. خودتان را برای تعریف و تمجیدهای دیگران آماده کنید. در پایان روز نه تنها اعتماد به نفستان، بلکه شور و انرژیتان برای انتخاب اهداف بزرگتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است فرصتی برای رفتن به یک سفر یکی دو روزه همراه با دوستان و یا همکارانتان برایتان فراهم شود. این سفر به ظاهر کوتاه می تواند اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی شما بگذارد و درس هایی برایتان به همراه خواهد داشت که در تمام عمر می توانید از آنها بهره ببرید و درهای جدیدی را به رویتان باز خواهد کرد. دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد که با نفوذ و قدرتی که دارند می توانند راههای جدیدی را پیش رویتان قرار داده و زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کنند. پس اگر به این سفر دعوت شدید بی هیچ شک و تردیدی این دعوت را پذیرفته و سعی کنید نهایت لذت و استفاده را از موقعیتی که در اختیازتان قرار گرفته است ببرید. 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز به واسطه ی کار خود و یا پروژه ای که به تازگی آغاز کرده اید با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که بعضی از آنها کاملا قابل اطمینان و برخی دیگر نیز غیر قابل اعتماد به نظر می رسند. در رابطه با این موضوع به قضاوت حس ششم خود اعتماد کنید چون امروز حداقل در قضاوت در مورد غریبه ها خیلی خوب عمل می کند. از این توانای خود بیشترین بهره را ببرید و اجازه ندهید وابستگی بیش از اندازه به عقل و منطق جلوی اعتماد شما به این احساستان را بگیرد. امروز ذهنتان درگیر عشق است و دلیل آن هم دیدار فوق العاده ای است که به تازگی با عشقتان داشته اید، شاید هم اگر مجرد هستید دیدن شخصی که زنگ های قلبتان را به صدا در می آورد این احساس را در شما زنده کرده باشد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز فرصت حضور در یک یا چند جشن و مهمانی مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت که گروه کوچکی از دوستان و یا همکارانتان نیز در آن حضور خواهند داشت. حضور در این جمع موقعیت های جدیدی را به ویزه در زمینه ی کاری و تجاری در اختیار شما قرار خواهد داد، پس بی هیچ شک و تردیدی این دعوت را بپذیرید و برای حضور در این جمع برنامه ریزی کنید. حواستان باشد که به اندازه ی کافی به ظاهر خود رسیدگی کنید؛ چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید ظاهرتان مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. این که افکار و رازهایتان را با دیگران در میان بگذارید یا خیر کاملا به خودتان بستگی دارد، اما نباید برای مخفی نگه داشتن چیزی به دیگران دروغ بگویید، یادتان باشد که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز خودتان را برای یک افزایش ناگهانی در قدرت درونی و اعتماد به نفس خود آماده کنید. انرژی جسمی و ذهنی شما هر دو امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارند و احساس می کنید که می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. حالا که چنین فرصتی برایتان پیش آمده است و تا این حد انگیزه تان برای رسیدن به موفقیت افزایش پیدا کرده است حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرید تا امروز در جهت رسیدن به هر هدفی که در سر دارید قدم هایی بزرگ بردارید. خوشبختانه دوستان و همکارانتان نیز به طور قابل توجهی شما را مورد حمایت خود قرار داده و باعث می شوند قدرتی که در درون خود احساس می کنید حتی بیشتر هم بشود. 
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و چنان لبریز از شور و نشاط و انگیزه شده اید که مدت ها پیش از این چنین احساسی را تجربه نکرده بوده اید. شما، به لطف موفقیت های اخیری که داشته اید و حمایتی که از نزدیکان خود دریافت می کنید، نسبت به آینده ی خود بسیار خوش بین هستید. در نتیجه، انگیزه ی کافی برای به کار گرفتن استعدادهای درونی خود و خلاقیت فوق العاده ای که در اختیار دارید را در خود احساس می کنید. تنها جنبه ی منفی وضعیت فعلی این است که آنقدر ایده های مختلف به فکرتان می رسند که نمی توانید به راحتی از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر با دقت و احتیاط کافی پیش بروید هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز سطح انرژی فیزیکی و ذهنی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و باعث شده است که با عزم و اراده ای بی سابقه و انگیزه ای بسیار بالا به سمت دست یابی به اهداف خود گام بردارید. از این فرصت استفاده کرده و اجازه ندهید مسائل کوچک و بی اهمیت چنان مشغولتان کنند که فراموش کنید چنین موقعیتی در اختیارتان قرار گرفته است. مسائل مربوط به خانه و خانواده به رسیدگی شما نیاز خواهند داشت، اما نتایجی که به دست می آورید بسیار مطلوب و امیدوار کننده خواهند بود. قدرت درونی شما در حال حاضر به اندازه ای است که می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید، مشکلات پیش پا افتاده که دیگر چیزی نیستند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز تکنولوژی مدرن فرصت فوق العاده ای را برای تغییر وضعیت حرفه ایتان در جهت مثبت در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید لازم باشد تماس های تلفنی بسیاری در این مورد بگیرید و وقت زیادی را پای تلفن صرف کنید. سطح هیجان شما برای رسیدن به این هدف بسیار بالاست و به همین دلیل هم باید هر از گاهی دست نگه داشته و چند نفس عمیق کشیده و کمی استراحت کنید. خاطرات گذشته ترکیبی از احساسات تلخ و شیرین را در وجودتان زنده کرده اند. شاید بالاخره زمان آن رسیده است که تکلیف خودتان را با اتفاق تلخی در گذشته، شاید حتی از کودکیتان، که هنوز دارد زندگیتان را تحت تأثیر می گذارد روشن کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
تغییر شرایط در محیط کارتان ممکن است باعث شود که درامد شما به طور غیر منتظره ای افزایش پیدا کند. شما برای پیشرفت در این زمینه بسیار تلاش کرده اید و هر کاری که از دستتان برمی آمده است را انجام داده اید و حالا با دیدن نتیجه ی زحمات خود انگیزه خواهید گرفت تا این تلاش و زحمات را به صورت خستگی ناپذیری ادامه دهید. مهارت های ذاتی شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز به کمکتان خواهند آمد و انرژی جسمانیتان نیز خوشبختانه پس از مدت ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. حالا که همه چیز دست به دست هم داده است تا شما به موفقیت دست پیدا کنید حداکثر استفاده را از این موقعیت ببرید. فقط استراحت را فراموش نکنید!/د


کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 9 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 13 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...