کد خبر: 92574 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1396 - 08:48
اختصاصی اتحاد خبر/ شهردار تنگ ارم در بازدید از پروژه های عمرانی:
پروژه های عمرانی تنگ ارم در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اجرا می شود

اتحاد خبر: شهردار تنگ ارم در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر گفت: پروژه های عمرانی تنگ ارم در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اجرا می شود. به گزارش «اتحاد خبر»؛ اصغر جوکار، رییس کمیسیون عمران شورای شهر تنگ ارم اظهار داشت: یکی از مسائل اصلی ما بافت فرسوده و روستایی تنگ ارم است که حتماً باید تبدیل به بافت مدرن و شهری شود، این موضوع نیاز به ...

اتحاد خبر: شهردار تنگ ارم در بازدید از پروژه های عمرانی این شهر گفت: پروژه های عمرانی تنگ ارم در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اجرا می شود.


به گزارش «اتحاد خبر»؛ یدالله مرادی در بازدید از پارک فرهنگیان گفت: این پروژه اعتباری حدود 350 میلیون تومان داشته است، و 150 میلیون تومان نیز توسط آقای فرماندار بابت فعال بودن این پروژه پاداش دریافت کرده ایم.

وی ضمن تشریح برنامه های شهرداری برای این پارک اظهار داشت: در راستای تعمیر و بازسازی پارک فرهنگیان چمن مصنوعی در فضای سبز این پارک کار خواهد شد. نصب چراغ های حبابی و پایه ها، تعویض صددرصدی و برق کشی پارک با یک نقشه جدید، نوسازی و تعویض سرچراغی های پارک از دیگر برنامه ها برای پارک فرهنگیان است، همچنین مجموعه بازی خریداری شده است.

مرادی افزود: کاشت چمن طبیعی در پارک انجام می شود و همچنین امسال گل و گیاه و درختانی به مجموعه پارک فرهنگیان اضافه می شود. ورودی و نصب سر در پارک، بحث جاده ورودی که زیرسازی خواهد شد و ان شالله که بتوانیم در زودترین زمان ممکن انجام بدهیم.

شهردار تنگ ارم در بازدید از خیابان میلاد گفت: این خیابان یکی از پروژه های بزرگی است که در 22 بهمن ماه کلنگ زنی خواهد شد. هفته گذشته جابجایی تیر برق ها انجام شده است. این همان خیابانی است که شهر را به مرکز جامع سلامت در انتهای خیابان میلاد متصل می کند. تیربرق ها و جابجایی که پس از حدود هفت سال انجام گرفته است. پیش بینی شده که این خیابان در هفته دولت سال 97 افتتاح بشود.


یدالله مرادی در بازدید از خیابان حافظ تنگ ارم اظهار داشت: از اول تا آخر این خیابان تملک است. هر پلاک به مساحت 150 متر تا 200 متر تملک شده و مشکل ما نبود اعتبار است که باید اعتبارات لازم برای دیوارکشی تخصیص یابد.


رییس کمیسیون عمران شورای شهر تنگ ارم: یکی از مسائل اصلی ما بافت فرسوده و روستایی تنگ ارم است


اصغر جوکار، رییس کمیسیون عمران شورای شهر تنگ ارم گفت: در زمینه عمران شهری ما به اتفاق نظر آقای شهردار و درخواست ایشان برای حدود 10 تا از کوچه ها عقب نشینی و زیرسازی آسفالت و تغییر و تحول شبکه برق و گاز و آب انجام داده ایم که حدود یک ماه است کار آغاز شده و در حال حاضر در محله گلستان و کوچه ی حافظ اقدامات عقب نشینی، تخریب و خاکبرداری در حال انجام است.


وی با اشاره به برنامه های آینده شهرداری و شورای شهر گفت: یکی از مسائل اصلی ما بافت فرسوده و روستایی تنگ ارم است که حتماً باید تبدیل به بافت مدرن و شهری شود، این موضوع نیاز به هزینه های زیادی دارد. ما برنامه هایی داریم که مسلتزم تامین بودجه و جبران هزینه ها می باشد، رایزنی هایی انجام داده ایم و مجددا در این راستا با مسئولین صحبت می کنیم، امیدواریم بتوانیم برنامه های خود را در حوزه های مختلف پیاده سازی و اجرا نماییم.


جوکار ادامه داد: ضمن خسته نباشید به مجموعه توانمند و وزین اتحاد جنوب، برترین سایت خبری استان بوشهر. خوشحالیم که امروز در خدمت شما هستیم و امیدواریم که همواره موفق و پیروز و حامی توسعه و پیشرفت استان باشید.

 

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تنگ ارم اظهار داشت: بافت فرسوده شهر تنگ ارم نیاز به صرف هزینه زیادی دارد. ضمنا منازل نوساز است و به همین خاطر تملک ها هزینه زیادی برمی دارد که این 5 ملک در خیابان 24 متری نزدیک به یک میلیارد اعتبار نیاز دارد.

شهردار تنگ ارم در خصوص خیابان حافظ عنوان کرد: این کوچه مجموعا 12 پلاک است که کل کارهای جابجایی و نصب در و آب و برق و... دارد. این خیابان دارای شرایط خاصی است که احتیاج به اعتبارات بیشتر دارد. یازده پلاک عقب نشینی داشته و یک پلاک بدون عقب نشینی بوده است و الان در حال کار کردن در آن هستیم. اکثر کوچه ها همین وضعیت را دارد و در 10 کوچه باید این اقدامات انجام شود و تملک صورت بگیرد، در واقع مشکل اصلی ما اعتبار است.


مرادی در بازدید از خیابان ولیعصر گفت: این خیابان به طول 300 متر طی روزهای گذشته آسفالت شده و سنگفرش پیاده رو آن نیز انجام گرفته است؛ در هفته جاری درختکاری (درختان سرو و کاج) خواهد شد و آسفالت آن نیز انجام شده است.




وی اضافه کرد: تقریبا 3 میلیارد ریال اعتبار آسفالت و سنگفرش این خیابان بوده و کلیه کار آن زیر نظر دفتر فنی استانداری بوده. اولین بار است که چنین سنگفرشی در تنگ ارم انجام شده و خط زرد در سنگفرش برای نابینایان پیش بینی شده است. طراحی برق و نور نیز انجام شده و همچنین نصب نیمکت و باکس های گل و رنگ آمیزی جدول انجام خواهد گردید.

شهردار تنگ ارم اظهار داشت: خیابان ولیعصر یکی از معدود خیابان هایی است که به طور صد درصد افتتاح خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92574