کد خبر: 92567 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1396 - 11:47
شهردار تنگ ارم در گفتگو با «اتحاد خبر»:
شهرداری تنگ ارم کاملا به روز و تقریبا بدون بدهی است

اتحاد خبر: یدالله مرادی، شهردار تنگ ارم در گفتگو با «اتحاد خبر» گفت: از اسفند ماه سال 95 و حدود یک سال است که شروع به کار کرده ایم، و اولین اولویت ما میزان بالای مطالبات شهرداری بوده است. به گزارش «اتحاد خبر»؛ وی عنوان کرد: در زمان شروع به کار بدهی های شهرداری توسط مسئولان مالی تقریبا 700 میلیون به ما اعلام شد که الان 70 درصد بدهی ها پرداخت ...

اتحاد خبر-زهره عرب: مرادی ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اضافه کرد: زمانی که ما کار خود را آغاز کردیم شهرداری 5 ماه حقوق معوق و بدهی بالای تامین اجتماعی داشت که الحمدلله الان همه اینها تصفیه شده و مطالبات گذشته به روز است.




به گزارش «اتحاد خبر»؛ وی عنوان کرد: در زمان شروع به کار بدهی های شهرداری توسط مسئولان مالی تقریبا 700 میلیون به ما اعلام شد که الان 70 درصد بدهی ها پرداخت شده و امروز یک شهرداری کاملا به روز و تقریبا بدون بدهی هستیم.

 

شهردار تنگ ارم در خصوص اقدامات انجام شده در این شهر، گفت: ما توانستیم در ورودی شهر تنگ ارم برج پرچم نصب کرده و همچنین در سطح شهر نصب اِلمان داشته باشیم. یک مجموعه بازی برای پارک فرهنگیان و یک دستگاه خودروی سمند نیز برای شهرداری خریداری کرده ایم.

 

وی افزود: از دیگر اقداماتی که انجام گرفته تعمیر و به روز شدن ماشین آلات شهرداری است.




یدالله مرادی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی در خیابان اصلی شهر -خیابان شهید واقعی دوست- به طول 300 متر پیاده روسازی و اجرای سنگفرش انجام شده است.

 

شهردار تنگ ارم با نام بردن از پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح خواهند شد، اذعان داشت: از پروژه های اصلی که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد خیابان ولیعصر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال (معادل 300 میلیون تومان) از منابع داخلی شهرداری است.

 

مرادی: با شورای شهر تعامل بسیار خوبی داریم
وی ضمن تشکر از همراهی و حمایت شورای تنگ ارم گفت: با شورای شهر تعامل بسیار خوبی داریم و اعضای شورا ما را حمایت می کنند.

مرادی در ارتباط با برنامه های آینده اظهار داشت: برنامه اصلی ما در سال آینده اجرای نهضت آسفالت و زیرسازی معابر و کوچه ها است. ما 10 کوچه و 2 خیابان را در برنامه داریم، یکی خیابان میلاد تنگ ارم که راه دسترسی به مرکز جامع سلامت جدید است و دیگری خیابان بهمن بیگی که شهر تنگ ارم را به محله گلستان وصل می کند که در این چند سال راه ارتباطی نداشته است. به علاوه تعمیر و تجهیز پارک فرهنگیان که تنها پارک بخش ارم می باشد.

 

شهردار تنگ ارم با اشاره به بحث تملک های شهرداری گفت: تا الان نزدیک به 30 مورد تملک داشته ایم و همکاری مردم -صرف نظر از تعداد خاصی- بسیار خوب است، مردم از بازگشایی کوچه ها استقبال می کنند و در این مدت توانسته ایم 30 توافق را با مردم انجام بدهیم.

 

وی ادامه داد: جابجایی تیر برق ها که قسمت عمده آن انجام شده و مابقی هم تا قبل از ایام عید نوروز انجام خواهد گرفت، نصب دوربین های ترافیکی در سطح شهر را هم برای سال آینده در برنامه داریم.




یدالله مرادی ضمن تشریح برنامه های فرهنگی شهرداری، عنوان کرد: ما یک سری مسابقات فوتبال را برگزار کرده ایم؛ بنا بر این بود که پس از آماده شدن پارک در 22 بهمن جشن بزرگی برگزار شود که این اتفاق رخ نداد.

 

شهردار تنگ ارم افزود: در راستای طرح نشاط اجتماعی برنامه داریم که پس از تعمیر و تجهیز پارک این جشنواره برگزار شود.

 

شهردار تنگ ارم: نماینده دشتستان و فرماندار محترم نگاه ویژه ای به شهر ما داشته اند

 

وی در پاسخ به انتظارات خود از مسئولین گفت: در ابتدا از حمایت صد درصدی و قاطع شورای شهر تنگ ارم تشکر ویژه دارم که ما با حمایت این بزرگواران توانسته ایم کارها را پیش ببریم. همچنین تشکر ویژه از نماینده دشتستان و فرماندار محترم که نگاه ویژه ای به شهر ما داشته اند.

 

شهردار تنگ ارم ادامه داد: در موضوع تملک یکی از برنامه های بلندمدت ما طرح خیابان 24 متری شهر تنگ ارم است که اصلی ترین خیابان شهر و کمربند شهر می باشد، این خیابان به دلیل وجود املاک زیاد نیاز به تملک دارد.

 

یدالله مرادی اذعان داشت: این پروژه نزدیک به هشت سال است که هیچگونه پیشرفتی ندارد، امیدواریم با نگاه ویژه و کمک مسئولین مربوطه و تخصیص اعتبار لازم این کار انجام شده و به اتمام برسد؛ 5 ملک هست که باید تملک بشود.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92567