کد خبر: 92527 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1396 - 21:06
تمرین دربی برای دربی ؟!
آیا زاهدی فرد دربی برگشت پایتخت را سوت خواهد زد ؟

اتحاد خبر -اصغر شعبانی:از راهروهای فدراسیون فوتبال و از گوشه و کنار دپارتمان داوری خبرهای خوبی به گوش می رسد .هفته گذشته بود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قضاوت دربی شمال (خونه به خونه و نساجی) را به داور خوش قد و قامت خود بسپارد اما برف و باران زمستانی شهرهای شمالی کشور ، دربی همشهری ها را کنسل کرد تا ...

اتحاد خبر -اصغر شعبانی:از راهروهای فدراسیون فوتبال و از گوشه و کنار دپارتمان داوری خبرهای خوبی به گوش می رسد .




هفته گذشته بود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قضاوت دربی شمال (خونه به خونه و نساجی) را به داور خوش قد و قامت خود بسپارد اما برف و باران زمستانی شهرهای شمالی کشور ، دربی همشهری ها را کنسل کرد تا فدراسیون نتواند عرض اندام داور برازجانی را در یک دربی پرهیاهو به نظاره بنشیند .
اما خبرهای دریافتی حاکی از آن است که پنجشنبه هفته جاری ۱۹ بهمن ماه مهندس محمد حسین زاهدی فرد که بازی بزرگ هفته ۲۲ لیگ برتر (پرسپولیس ، سپاهان) را با شایستگی قضاوت کرد و به پایان رساند دربی شمالی ها را داوری می کند ، خبری که صرف نظر از اینکه اکنون زاهدی فرد یکی از داوران مورد اعتماد دپارتمان و شخص اصفهانیان است ، خوشحالی مان را دوچندان می کند شاید تمرینی برای قضاوت ایشان در دربی بزرگ پایتخت کشور باشد .

استفاده از داوران جوان در لیگ گذشته و فصل جاری و بها دادن به امثال زاهدی فرد از جمله اقداماتی است که قطعاً با گذر زمان داوری ایران در آسیا را بیمه خواهد نمود .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/92527