امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1396 - 13:21

اتحادخبر: شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از افراد بومی استان هرمزگان در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل طبق ضوابط قانون کار (بیمه تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

اتحادخبر: شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از افراد بومی استان هرمزگان در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل طبق ضوابط قانون کار (بیمه تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد ۱۰۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط از افراد بومی استان هرمزگان را در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون‌کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش برابر مقررات به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

 

آگهی جذب نیرو در شرکت پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس

 

 اصلاحیه آگهی مورخ ۹/۱۱/۹۶:

۱- دعوت به همکاری پذیرفته شدگان نهایی برابر مقررات بصورت قرارداد مدت موقت طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی می باشد)

۲-افزایش شرط سنی ( با لحاظ کردن مدت خدمت نظام وظیفه و سابقه کار مفید): حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نباید بیشتر از ۳۱ سال، کارشناسی بیستر از ۳۵ سال، کارشناسی ارشد بیشتر از ۳۷ سال و دکتری بیشتر از ۳۹ سال تمام باشد.

۳- اضافه شدن رشته شیمی (گرایش آلی و تجزیه ) در مقطع کارشناسی و بالاتر به لیست اولویت های استخدامی

(جهت کسب اطلاعات بیشتر به متن آگهی استخدام مراجعه شود)

 

شروع ثبت نام: ۸ بهمن ماه ۱۳۹۶

پایان مهلت ثبت نام: ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۶

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون: ۸ لغایت ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۶

تاریخ آزمون: ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶

 


شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی تعداد ۱۰۰ نفر از داوطلبان مرد واجد شرایط از افراد بومی استان هرمزگان را در رشته‌‌ها و گرایشهای مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری آزمون‌کتبی، مصاحبه فنی/ تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش برابر مقررات به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

رشته تحصیلی

مقطع

گرایش

تعداد

مهندسی شیمی

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۱۵

مهندسی شیمی

کارشناسی ارشد و بالاتر

بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)

۲

مهندسی مکانیک

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۷

مهندسی برق

کاردانی

الکترونیک، مخابرات، ICT

۲

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۲۴

کارشناسی ارشد و بالاتر

کنترل، الکترونیک، ابزار دقیق

۱۴

کارشناسی ارشد و بالاتر

مخابرات، ICT

۱

مهندسی مواد و متالورژی

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۴

مهندسی صنایع

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۳

کارشناسی ارشد و بالاتر

بهینه‌سازی سیستم ها

۲

مهندسی کامپیوتر

کاردانی

نرم افزار

۱

کاردانی

سخت افزار

۱

کارشناسی و بالاتر

تمامی گرایشها

۶

کارشناسی ارشد و بالاتر

نرم افزار

۱

کارشناسی ارشد و بالاتر

شبکه های کامپیوتری

۳

کارشناسی ارشد و بالاتر

رایانش امن، امنیت اطلاعات

۲

صنایع شیمیایی

کاردانی

۲

مهندسی ایمنی

کارشناسی و بالاتر

۶

بهداشت حرفه ای

کارشناسی

۲

علوم و مهندسی محیط زیست

کارشناسی و بالاتر

۲

شرایط عمومی استخدام

۱-    تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۲-    اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)

۳-    دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیر پزشکی) به صورت کامپیوتری

۴-     عدم سوء پیشینه کیفری

۵-    عدم تعهد و اشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمان ها و مؤسسات دولتی و مراکز وابسته به آن و همچنین به صورت قراردادی کار مدت موقت

۶-    داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید واحد طب صنعتی معتمد شرکت نفت ستاره خلیج فارس و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان

۷-    آمادگی انجام وظیفه در محل شرکت پالایشگاه میعانات‌گازی بندرعباس

تذکر مهم: این آگهی استخدام مخصوص داوطلبان بومی استان هرمزگان می‌باشد

تبصره:  بومی استان هرمزگان به کسی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

۱-                محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

۲-                حداقل یکی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را در استان هرمزگان طی کرده باشد.

۳-                حداقل ۳سال منتهی به تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ ساکن استان هرمزگان باشد.

شرایط اختصاصی استخدام

الف– حداکثر سن متقاضیان برای دارندگان مدرک کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱۳۷۰/۱۱/۰۱ به بعد) کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۶/۱۱/۰۱ به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۲ سال (متولدین ۱۳۶۴/۱۱/۰۱ به بعد) و دکترا ۳۴ سال (متولدین ۱۳۶۲/۱۱/۰۱ به بعد) می‌باشد.

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

v    مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با تأیید کمیته جذب حداکثر به میزان ۳ سال (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

v   مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سقف سنی افزوده می‌شود.

تذکر: در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نباید بیشتر از ۲۹ سال، کارشناسی بیستر از ۳۳ سال، کارشناسی ارشد بیشتر از ۳۵ سال و دکتری بیشتر از ۳۷ سال تمام باشد.

مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ لغایت ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی www.hormozgan.ac.ir انجام می‌پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع‌رسانی‌های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

مراحل انجام ثبت نام بصورت زیر است

۱- مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی  www.hormozgan.ac.ir

۲- تکمیل فرم درخواست الکترونیکی در سایت مذکور

۳- ارسال اسکن یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت از طریق سایت

۴- ارسال اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت از طریق سایت

۵- واریز مبلغ ۴۵۰۰۰۰ ریال ( چهل و پنج هزار تومان ) بعنوان حق ثبت نام بصورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۲۱۷۷۵۵۵۴۰۶۰۰۲ بانک ملی بنام دانشگاه هرمزگان. ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی نیز ارسال گردد (حجم فایل نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)

تذکر بسیار مهم: نام و نام خانوادگی پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام و نام خانوادگی متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد.

تذکر۱: ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می‌باشد. پس از تائید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد. لازم است داوطلب حداکثر سه روز پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از تایید ثبت نام خود اطمینان حاصل نماید. لازم بذکر است دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی نیست.

تذکر۲: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت‌نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ لغایت ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ از طریق سایت ثبت نام به نشانی www.hormozgan.ac.ir  قابل دریافت خواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون

تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ در شهر بندرعباس می باشد. محل و زمان دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

نحوه برگزاری آزمون:

آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد. مواد آزمون‌های عمومی و اختصاصی در سایت ثبت نام ذکر شده است.

اعلام نتایج آزمون:

نتایج آزمون کتبی از طریق سایت دانشگاه هرمزگان به آدرس www.hormozgan.ac.ir اعلام می‌گردد.

مراحل جذب

·        از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.

·        پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت‌ در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت. بدین­ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزشی، شرکت هیچ­گونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

نکات قابل توجه

۱-    افرادی که موفق به سپری‌نمودن آزمون و مصاحبه فنی و گزینش و آزمایش‌های طب‌صنعتی می‌شوند بایستی قبل از آغاز دوره‌های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می‌گردد را به شرکت ارائه دهند.

۲-    منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره‌های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز کار خودداری نمایند کلیه هزینه‌های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.

۳-    تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند.

۴-    با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از قبولی در آزمون کتبی و در زمان انجام مصاحبه تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که این مدارک (بویژه مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی، سابقه اشتغال بکار برای محاسبه حداکثر سن) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نمی‌شود و داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارند.

۵-    مسئولیت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت‌نام اینترنتی به عهده داوطلب می‌باشد. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار مشخص گردد که داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذکر مشخصات غیر واقعی اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار می‏گردد.

۶-    مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

۷-    وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

۸-    در صورت قبولی در آزمون کتبی، ارائه اصل و کپی مدارک الزامی است.

۹-      شرکت نفت ستاره خلیج فارس هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و اسکان پذیرفته شدگان در آزمون نخواهد داشت..

۱۰- سرویس ایاب و ذهاب منحصرا از داخل شهر بندرعباس تا محل شرکت و بلعکس مهیا خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سایت شرکت به آدرس www.pgsoc.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۳۳۷۵۳۳۶۳-۰۷۶ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

شرکت پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس

آرشیو استخدام شرکت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس96



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 2 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 2 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 14 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 20 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...