کد خبر: 91914 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1396 - 09:15
مروری بر اندیشه پویا و افق روشن جامعه اصلاح طلبان شهرستان دشتستان؛
اصلاح طلبی راه بی پایان ماست

اتحاد خبر-سید حسن لواسانی: مروری بر اندیشه پویا و افق روشن جامعه اصلاح طلبان شهرستان دشتستان /از زمان ظهور و بروز اندیشه های متعارض در فضای سیاسی کشور، نگاه برگرفته از شناخت عمیق خود را معطوف به اندیشه والای اصلاح طلبی کردیم اندیشه ای که راز متکامل اهداف تمام انبیا الهی و رمز موفقیت هر جامعه تمدن خواه در اعصار مختلف بوده و خواهد بود.

اتحاد خبر: از زمان ظهور و بروز اندیشه های متعارض در فضای سیاسی کشور، نگاه برگرفته از شناخت عمیق خود را معطوف به اندیشه والای اصلاح طلبی کردیم اندیشه ای که راز متکامل اهداف تمام انبیا الهی و رمز موفقیت هر جامعه تمدن خواه در اعصار مختلف بوده و خواهد بود. برخلاف بعضی از برداشت ها این تفکر عاریتی نیست و گرچه ممکن است در عصری شعار محوری و تفکر غالب جامعه ای شودو یا از طرف شخصیت خاصی به جامعه القا شود، ولی شان معرفتی این دیدگاه قائم به شخص یا شخصیت خاصی نیست!

 

روزگار ما و هارمونی زندگی ما با این نگاه در هم آمیخته، قلم و بیان شفاف و روح مطالبه گری از بدیهی ترین شاخصه نگاه اصلاح طلبی است هر چند ماندن بر این نگاه قامتی استوار می خواهد و دلی به پهنای دریا! شکوه نگاه عالمانه می طلبد و از گرفتار ماندن در منجلاب کوته نگری، منفعت طلبی و حال به حال شدن، بسیار بیزار است! آری نگاه ما به سیاست، به دیانت، به روابط اجتماعی، فرهنگ و مقوله های روابط انسانی به آزادی، به اصالت شعور و جایگاه خرد، همه برخاسته از این شعور ماندگار اصلاحی است.

 

بر این اساس است که دور هم جمع شده ایم و با این نگاه کارزار اصلاح طلبی را پیشه خود ساخته ایم و به آن پایبند خواهیم بود.

 

اما حال و روز این روزهای ما به عنوان مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان همچون سایر نقاط کشور پهناور ایران آرامش بعد از طوفان انتخابات و زیر نظر داشتن فعل و انفعالات جامعه مدنی در سطح خرد و کلان می باشد، همدرد و همصدا با دردمندان جامعه در مطالبات به حقشان، حتی آنجاکه به منتخب ما نیز مربوط باشد!

 

مجمع اصلاح طلبان دشتستان با ترکیبی از فرهیختگان، هوشمندان، مو سپیدان و جوانان پرشوری است که ضمن وفادار ماندن به آرمان های انقلاب و اصلاح طلبی ناب، برای ارتقا سازگاری اجتماعی، فهم متقابل سایر اندیشه های موجود جامعه، مبارزه با فساد و بی بندوباری و احترام به حقوق مردم برنامه دارد و با پذیرش هزینه‌های بی شمار تحزب به تضارب فکر می اندیشد و تا پای جان برای آزادی بیان و اندیشه تلاش خواهد کرد.

 

این روزها فعل و انفعالات سیاسی استان خود را هم زیر نظر داریم! برای ما مهم است که نگاه متولیان عالی دولت و منتخب مردم به خواست عقلایی مردم نجیب دشتستان چگونه است و چه می کنند!؟ مجمع اصلاح طلبان دشتستان با دور اندیشی و صیانت از آرای خود در هر دو انتخابات گذشته به عهدی که با مردم نیزبسته است وفادار است.

 

ما منتظر نگاه عالمانه استاندار محترم با دید جامع وپذیرش تفکر غالب اصلاح طلبی در چیدمان مدیریت شهرستان هستیم و در این راستا اهتمام نماینده محترم را نیز به نظاره نشسته ایم!در خصوص انتخاب فرماندار برای شهرستان چنانچه مقدور است با همین فرماندار فعلی که حقیقتا همراه و شایسته نشان داده است حاضر به همکاری وادامه فعالیت هستیم در غیر این صورت به نیروی توانمند بومی می اندیشیم و جابجایی نیروها از شهرستانی به شهرستان دیگر را درجهت اهداف متعالی و خواست سیاسی مردم نمی دانیم.

 

ما معتقدیم در سایه خرد و تلاش هم باوران ارجمند و همدلی استاندار گرامی می توانیم در کنار نیرویی برخاسته از جامعه علمی با تفکر ناب اصلاح طلبی، شهرستانی توسعه مند، رو به جلو و آرام در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی داشته باشیم به امید دور اندیشی وتوجه به اهتمام جامعه مدنی برای توسعه شهرستان سرافراز دشتستان عزیز. ان شاءالله /

 

سید حسن لواسانی، نایب‌رئیس مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان - بهمن ماه ۱۳۹۶

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91914