کد خبر: 91910 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1396 - 08:56
مشکل مهاجمان استقلال چیست؟
اتحاد خبر: استقلال از ابتدای فصل مهاجمان خوب و نامداری در ترکیب خود داشت. با این حال بدشانسی و نرسیدن به گل‌های کافی در بازی‌ها کادر فنی را مجبور کرد از بازیکنان دیگر در خط حمله استفاده کند.

اتحاد خبر: در نیم‌فصل چند بازیکن از استقلال جدا شدند و به همین دلیل نیاز به جذب مهاجمان جدید در استقلال احساس شد. همین حالا هم استقلال کمبود بازیکن ندارد اما وقتی یک تیم می‌خواهد در ٣ جام یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان رقابت کند، نیاز دارد که بازیکنان سطح بالاتری به خدمت بگیرد. در چند روز اخیر با چند مهاجم خارجی مذاکراتی صورت گرفت اما هنوز توافق نهایی با هیچ‌کدام انجام نشده است؛ البته از نظر من باشگاه بزرگی مثل استقلال حق دارد که قبل از عقد قرارداد بازیکنان مد نظرش را از هر نظری تست کند.

 

به گزارش شهروند؛ این‌که یک بازیکن بعد از انجام برخی تست‌ها به کشورش بازگردد، بهتر است از این‌که قراردادش امضا شود و بعدا بار مالی روی دست باشگاه بگذارد. کادر فنی به خوبی بازیکنان مد نظرش را رصد می‌کند و برای جذب بازیکن هم عجله‌ای وجود ندارد. شاید بهتر بود که زودتر این کار صورت می‌گرفت اما مشکل این‌جا بود که سجاد شهباززاده تکلیف جدایی‌اش را باید خودش مشخص می‌کرد.

 

او خیلی دیرتر از موعد مقرر توافق کرد و به تیم دیگری رفت. الان پیداکردن جایگزین با توجه به پایان فصل نقل‌و‌انتقالات سخت است؛ چون بازیکنانی می‌توانند قرارداد امضا کنند که آزاد بوده و تحت قرارداد تیم دیگری نباشند. البته با حضور وینفرد شفر روند گلزنی استقلال بهتر شده اما در هفته‌های اخیر غیبت جپاروف و شجاعیان روی کار مهاجمان هم تاثیرگذار بوده است. این دو بازیکن باز‌يسازهای استقلال محسوب می‌شوند و می‌توانند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهند. از سوی دیگر همین فشار رسانه‌ها مهاجمان استقلال را با استرس راهی زمین می‌کند که روی عملکردشان تاثیرگذار است.

 

همین علی قربانی اگر استرس نداشت، قطعا عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد. باید از نظر روحی و روانی روی مهاجمان فعلی استقلال کار شود. ضمن این‌که من معتقدم فرشید اسماعیلی و بهنام برزای هم می‌توانند برای قرار گرفتن در خط حمله گزینه‌های خوبی باشند. این روزها می‌بینیم که رقبای آسیایی استقلال بازیکنان خوب خارجی جذب می‌کنند؛ پس هنوز هم بازیکن خارجی باکیفیت وجود دارد که آزاد باشد و استقلال می‌تواند گزینه خوبی را انتخاب کند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91910