کد خبر: 91829 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1396 - 13:29
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:
قطب اقتصادی و انرژی کشور بیمارستان مناسبی ندارد

اتحاد خبر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان عسلویه به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور بیمارستان مناسبی ندارد.

اتحاد خبر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان عسلویه به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور بیمارستان مناسبی ندارد.


به گزارش مهر، سکینه الماسی ظهر دوشنبه در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت در پارس جنوبی اظهار داشت: سیراف تمدنی دو هزار ساله است و تجارت و بازرگانی در این منطقه ۲۰ قرن قدمت دارد.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی فقط بخشی از ظرفیت‌های این آب و خاک است و این منطقه تنها یکی از داشته‌ها و ظرفیت‌های استان گهربار بوشهر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو دستاورد بزرگ ایران اسلامی در بعد از انقلاب در حوزه انرژی شامل نیروگاه اتمی و پارس جنوبی در استان بوشهر قرار دارد.

وی ادامه داد: در حالی که سرمایه‌گذاری عظیمی در این منطقه انجام شده است و مردم نیز همکاری خوبی را داشته‌اند ولی به خوبی به این منطقه توجه نشده است و با کمبودها و مشکلاتی روبرو هستیم.

الماسی خواستار توچه ویژه به بخش سلامت شهرستان عسلویه و جنوب استان بوشهر شد و افزود: فقط یک بیمارستان سطح ۳ در این منطقه قرار دارد که پاسخگوی نیازهای قطب اقتصادی و انرژی کشور نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوست فرهنگی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و در پارس جنوبی نیز به این موضوع توججه ویژه صورت گیرد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91829