کد خبر: 91791 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1396 - 09:58
كاهش 19 درصدي سرقت به عنف در بوشهر

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از كاهش 19 درصدي وقوع سرقت ها در 9 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و گفت: 96 درصد از كل سرقت هاي به عنف رخ داده كشف شده است. 

اتحاد خبر: سردار" خليل واعظي" در تشريح بخشي از عملكرد پليس استان در 9ماهه سال 96 اظهار داشت: 96 درصد از كل سرقت هاي به عنف در اين 9 ماهه كشف شده كه بخشي از كشفيات مربوط به سنوات قبل مي باشد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وي با بيان اينكه 64 درصد از كل سرقت هاي عادي رخ داده در استان كشف شده است اظهار داشت: وقوع سرقت به عنف در 9ماهه سال 96 در كل استان از كاهش 5 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.


به گفته سردار واعظي عليرغم اينكه سرقت موتورسيكلت 17درصد از كل سرقت هاي عادي استان را شامل مي شود وقوع آن از كاهش 13 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است و با تلاش واحدهاي مختلف پليس 74 درصد از كل سرقت هاي موتورسيكلت منجر به كشف شده است.


اين مقام ارشد پليس با بيان اينكه 84 درصد كل سرقت هاي منزل در استان در 9 ماهه سال جاري با پيگيري پليس كشف شده است خاطر نشان كرد: متاسفانه وقوع اين جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزايش داشته كه لازم است شهروندان نكات ايمني و خود حفاظتي را رعايت كرده و منزل مسكوني خود را به تجهيزات ايمني مناسب مجهز كنند.


فرمانده انتظامي استان بوشهر همچنين از افزايش 3 درصدي سرقت داخل اتومبيل در 9ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: كشفيات اين نوع سرقت نسبت به وقوع آن 104 درصد رشد داشته است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91791