کد خبر: 91788 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1396 - 09:33
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
بیش از 5 و نیم تن آبمیوه صنعتی تاریخ‌مصرف گذشته در دشتستان معدوم شد

اتحاد خبر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: با انجام بازرسی کارشناسان واحد مواد غذایی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از انبار و شرکت‌های پخش مواد غذایی بیش از 5 و نیم تن آب‌میوه صنعتی تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم گردید. به گزارش اتحاد خبر؛ ماریا خویش دوست گفت: این باز‌رسی‌ها در راستای کنترل و نظارت بر مواد غذایی...

اتحاد خبر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: با انجام بازرسی کارشناسان واحد مواد غذایی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از انبار و شرکت‌های پخش مواد غذایی بیش از 5 و نیم تن آب‌میوه صنعتی تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، ماریا خویش دوست گفت: این باز‌رسی‌ها در راستای کنترل و نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی در شهرستان انجام شده است.


وی افزود: واحد نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با انجام بازدیدهای دوره‌ای و برنامه‌ریزی‌شده از انبارها و مراکز پخش مواد غذایی در سطح شهرستان به بررسی کالای موجود اقدام می‌کند.




خویش دوست تصریح کرد: در این دوره از بازرسی‌ها تعداد 38 قلم آب‌میوه، معادل پنج هزار و پانصد کیلوگرم به علت انقضاء تاریخ‌مصرف محصول، غیرقابل‌مصرف تشخیص داده شد و ضمن توجیه متصدی با حضور مدیریت مرکز پخش مواد غذایی تمامی این آب‌میوه‌ها معدوم شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91788