کد خبر: 91702 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 دي 1396 - 10:51
تشکر امیر قلعه‌نویی از کارلوس کی‌روش
اتحاد خبر: سرمربی تیم ذوب آهن از همتای خود در تیم ملی فوتبال بابت صدور مجوز عدم حضور ذوب آهنی ها در تمرین ریکاوری تشکر کرد.

اتحاد خبر: عدم حضور 3 بازیکن ملی پوش ذوب آهن در تمرینات ریکاوری تیم ملی با حاشیه های زیادی همراه بود. اکبر ایمانی، رشید مظاهری و مرتضی تبریزی 3 بازیکنی که در لیست تیم ملی برای اردوهای اخیر حضور داشتند، در تمرین ریکاوری هفته گذشته نیز حاضر شدند و زیر نظر مربیان تیم ملی کار کردند. در تمرین ریکاوری اخیر اما این 3 بازیکن حضور نداشتند و همین مساله حاشیه هایی را به دنبال داشت.

 

به گزارش ورزش‌سه؛ ماجرا از این قرار بود که امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل و بعد از دیدار ذوب آهن مقابل صنعت نفت آبادان گلایه هایی را درباره حضور بازیکنانش در تمرین ریکاوری انجام داد. قلعه نویی اعتقاد داشت با توجه به اینکه دیدار ذوب آهن در هفته بیست و یکم چند روز زودتر از سایر تیم ها و در روز سه شنبه برگزار می شود، نباید بازیکنانش به تمرین ریکاوری بروند. بعد از بازی هفته بیستم بدون اینکه کی روش موضعی در این خصوص بگیرد، 3 بازیکن مذکور به ریکاوری نرفتند تا شایعات زیادی مطرح شود. در این خصوص گفته می شد کارلوس کی روش از حرف های قلعه نویی دلخور شده و تبریزی، مظاهری و ایمانی را از لیست تیم ملی خط زده است. حالا اما با صحبت های سرمربی ذوب آهن مشخص است که چنین اتفاقی صحت ندارد.

قلعه نویی شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی در این خصوص گفت: «من جا دارد از آقای کی روش تشکر کنم. من با ایشان صحبت و خواهش کردم که با توجه به نزدیکی دیدارهای ذوب آهن و اینکه ما یک بازی آسیایی را نیز در پیش داریم، در تمرین ریکاوری این هفته ملی پوشان مان حاضر نباشند که ایشان قبول کرد و جا دارد از همکاری سرمربی تیم ملی تشکر کنم.»

با این شرایط به نظر می رسد نرفتن 3 ملی پوش ذوب آهن در تمرینات ریکاوری تیم ملی با هماهنگی مسئولان دوطرف انجام شده و شایعاتی که در این خصوص به وجود آمده، صحت ندارد.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91702