کد خبر: 91345 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 دي 1396 - 09:12
با حضور استاندار بوشهر در شورای اداری شهرستان؛
فرماندار شهرستان عسلویه معرفی شد+تصاویر

اتحاد خبر: با حضور استاندار بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه، ضمن معرفی عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار عسلویه از خدمات عبدالله نادری قدردانی شد. عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرمانداران عسلویه با بیان اینکه شهرستان عسلويه یکی از شهرستان‌های مهم و مورد آشنای همه مردم ایران و حتی جهان است اظهار داشت: به سبب استقرار ...

اتحاد خبر: با حضور استاندار بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه، ضمن معرفی عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار عسلویه از خدمات عبدالله نادری قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه فرمانداران عسلویه با بیان اینکه شهرستان عسلويه یکی از شهرستان‌های مهم و مورد آشنای همه مردم ایران و حتی جهان است اظهار داشت: به سبب استقرار صنایع پارس جنوبی در عسلویه  و ظرفیت مهم اقتصادی آن، این شهرستان به جهان معرفی شده است.

وی، حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در عسلویه در حوزه صنایع پارس جنوبی در ایران را بی نظیر دانست و گفت: شهرستان عسلویه که مردم شیعه و سنی در آن سکونت دارند با اتحاد و همدلی، امنیتی پایدار برقرار کرده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان از امن‌ترین استانهای کشور است خاطر نشان کرد: استان بوشهر در جریان اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر، از امنیت بالایی برخوردار بود که نشان از دشمن شناسی و هوشیاری مردم این استان  است.

گراوند با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در اتفاقات اخیر از مشکلات جامعه سوء استفاده کردند گفت: از دشمن نباید انتظار داشت که امنیت و امکانات موجود کشور را به چالش نکشد و آنان قصد دارند امنیت ملی  را زیر سوال ببرند.

وی، سیاه نمایی فعالیت و خدمات دولت و ایجاد تخریب در نظام اسلامی را از برنامه‌های دشمنان دانست و تاکید کرد: دشمنان با اساس نظام مشکل دارند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تقویت امید آفرینی در جامعه تصریح کرد:امید آفرینی یکی از نیازهای مهم جامعه است که این مهم در اولویت برنامه‌های مسئولان و فرمانداران استان بوشهر است.

گراوند با بیان اینکه دولت خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه کرده است گفت: هرچند در حوزه اقتصاد و اشتغال جامعه مشکلاتی وجود دارد ولی وضعیت نسبت به گذشته بهبود یافته و نباید این خدمات را نادیده گرفته شود.

وی، امنیت را زیرساخت توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ برنامه توسعه‌ای در زمینه‌های مختلف نمی‌توان اجراء کرد.

استاندار بوشهر امنیت در استان بوشهر پایدار و قابل توجه دانست و افزود: با هر گرایش سیاسی، اعتقاد و جناح باید به امنیت ملی توجه ویژه داشت تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها بتوان در راستای تحقق مطالبات مردم استفاده کرد.

گراوند ضمن معرفی عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار عسلویه از خدمات عبدالله نادری قدردانی کرد.

فرماندار عسلويه در این نشت مديران صنعت نفت و مديران عامل پتروشيمي و شركت‌ها را به همكاري دعوت و از آنها خواست عملكردشان به گونه‌اي باشد كه مردم، صنعت مستقر در منطقه پارس جنوبی را مال خود بدانند و با جان دل از آن محافظت كنند.


yz1u_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-1.jpg

zovo_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-2.jpg

164u_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-3.jpg

asx_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-4.jpg

pq3s_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-5.jpg

9u36_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-6.jpg

jw6o_todih-va-moarefeh-farmandar-asaluyeh-1396-10-21-7.jpg

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91345