کد خبر: 91261 ، سرويس: اقتصاد
تاريخ انتشار: 21 دي 1396 - 08:48
معاون استاندار بوشهر:
اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان بوشهر ابلاغ شد

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان بوشهر ابلاغ شد.

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان بوشهر ابلاغ شد.


به گزارش مهر، سعید زرین‌فر عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کنگان اظهار داشت: رفع مشکل اشتغال یکی از مهمترین اولویت‌های استان بوشهر است و مسئولان بخش‌های مختلف با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در همه شهرستان‌های استان، تصریح کرد: استاندار بوشهر شخصا برای رفع مشکلات این بخش‌ها در این کارگروه در شهرستان‌های مختلف شرکت می‌کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر از برگزاری ۴۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: این نشست‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی وصنعتی استان دارد.

 

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر با پرداخت تسهیلات برطرف می‌شود و بخشی نیاز به پیگیری بیشتری دارد که مسئولان باید به آن توجه کنند.

زرین‌فر با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: بخش زیادی از موارد مطرح شده مربوط به دریافت تسهیلات اعتباری ارزان قیمت است.

 

وی با اشاره به اینکه موارد مطرح شده در این کارگروه در اولویت تخصیص تسهیلات قرار دارند، گفت: اعتبارات اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی  و عشایری استان بوشهر ابلاغ شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91261