کد خبر: 91230 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 دي 1396 - 10:39
مدیرکل بنادر بوشهر:
بوشهر بندر هوشمند می‌شود/ لزوم توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه

اتحاد خبر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود تا بوشهر بتواند عنوان نخستین بندر هوشمند کشور را کسب کند.

محمد مهدی بنچاریاتحاد خبر: محمدمهدی بنچاری بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری با مراکز و مجامع علمی و دانشگاهی تلاش و برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی زمینه‌ساز توسعه صنعت در کشور خواهد بود اضافه کرد: پیشرفت صنعت دریایی و بندری کشور از گذرگاه علوم و فنون به روز علمی دنیا عبور می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: از پیگیری ایجاد بنادر هوشمند در سطح کشور خبر داد و افزود: امیدواریم دانشگاه آزاد بتواند به عنوان بازوان قدرتمند علمی، یاری‌گر این اداره در کسب عنوان نخستین بندر هوشمند کشور و دیگر اهداف توسعه کشور باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: زمینه‌های بسیار خوبی برای گسترش ارتباط و تعامل دانشگاه آزاد و اداره‌کل بنادر استان بوشهر وجود دارد و شاهد وضعیت مطلوبی برای دستیابی به اهداف هستیم.

اسماعیل عبداللهی با اشاره به دانشگاه آزاد بوشهر با تجهیزات و امکانات مناسب می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های جامعه را رفع و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را فراهم کند افزود: همکاری موسسات علمی و آموزشی با واحدهای اشتغالزا و مولد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه همه زیرساخت‌ها و ظرفیت های لازم برای همکاری  دانشگاه آزاد استان و اداره بنادر و دریانوردی فراهم است، گفت: در این دانشگاه زمینه ارتباط مراکز علمی با بخش‌های صنعتی مهیا است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91230