کد خبر: 91166 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 دي 1396 - 10:57
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر:
اقدام خوب دولت دکتر روحانی در بحث عدالت جنسیتی دادن فرصت برابر به بانوان بود

اتحاد خبر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر در نشست هم اندیشی بانوان گفت: لازم می دانم از نگاه بلند استاندار محترم به حوزه زنان تشکر و قدردانی نمایم، آقای گراوند جزو استاندارانی است که در جلسات مختلف به طور جدی به کارگیری 30 درصدی بانوان در مناصب مدیریتی را دنبال کرده اند. به گزارش «اتحاد خبر»؛ دهقانی افزود: آقای گراوند اولین انتصاب را ...

 

اتحاد خبر: نشست هم اندیشی بانوان با عنوان گفتگوی ملی خانواده با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ساعت 14 روز دوشنبه 18 دی ماه در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.




به گزارش «اتحاد خبر»؛ فاطمه دهقانی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر ضمن تشکر از حضور بانوان و معاون رییس جمهور گفت: لازم می دانم از نگاه بلند استاندار محترم به حوزه زنان تشکر و قدردانی نمایم، آقای گراوند جزو استاندارانی است که در جلسات مختلف به طور جدی به کارگیری 30 درصدی بانوان در مناصب مدیریتی را دنبال کرده اند.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افزود: آقای گراوند اولین انتصاب را در مجموعه نوسازی انجام داده و یک زن را به عنوان مدیر کل منصوب نمودند و حتی این موضوع را به تمامی ادارات بخشنامه کردند.


وی خاطرنشان کرد: دولت دکتر روحانی اقدام بسیار خوبی را در بحث عدالت جنسیتی آغاز کرد و مهمترین مسئله آن نیز دادن فرصت برابر به بانوان بود.

 

دهقانی خطاب به ابتکار گفت: با توجه به اینکه نگاه شما توجه به آینده با نگاه گذشته است و با همت بلند و توانایی که از شما سراغ داریم امیدوارم که در آینده نزدیک بتوانیم از بانوان نخبه سراسر استان و توانایی، تحصیلات و مهارت های زنان در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91166