کد خبر: 91157 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 دي 1396 - 09:43
دبیر کارگروه زنان روستایی عشایر و مناطق محروم معاون رییس جمهور:
زنان، مسئول تحقق 30 درصد اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال کشور هستند
اتحاد خبر: دبیر کارگروه زنان روستایی عشایر و مناطق محروم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان باید برای تحقق 30 درصد اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید که به آنها سپرده شده ایفای نقش کنند. پریچهر سلطانی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی بانوان بوشهری افزود: ایفای نقش زنان در توسعه پایدار، مشارکت اجتماعی اقتصادی و سیاسی از جمله...
اتحاد خبر: دبیر کارگروه زنان روستایی عشایر و مناطق محروم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زنان باید برای تحقق 30 درصد اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید که به آنها سپرده شده ایفای نقش کنند. پریچهر سلطانی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی بانوان بوشهری افزود: ایفای نقش زنان در توسعه پایدار، مشارکت اجتماعی اقتصادی و سیاسی از جمله موارد مهم است که زنان باید برای تحقق آن گامی اساسی بردارند.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: همچنین در مورد کارآفرینی زنان در صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نیز انتظار می رود با توجه به فرصت های ویژه ایجاد شده برای زنان از ورود به این بخش برای تولید و اشتغال تلاش کنند.


مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: کارآفرینی در شهرکهای صنعتی مزیت هایی از جمله کنسرسیوم های صادراتی، آموزش رایگان کارآفرینی و بازاریابی دارد که این موارد یک ظرفیت ویژه برای بانوان است.
وی گفت: در این ارتباط تسهیلات حضور در نمایشگاه ها، مهیا بودن همه زیرساخت ها و وجود کلینیک های مشاوره از جمله مزیت های قابل استفاده برای زنان است.
سلطانی اظهار داشت: در این زمینه از زنان باید با دریافت تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی و اشتعال فراگیر رسالت مهم خود را ایفا کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/91157