کد خبر: 9107 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1391 - 17:36
مرتضوی فقط دو روز دیگر رئیس است

در جلسه ظهر امروز، نمایندگان مجلس دیدار مشترکی با وزیر رفاه و امور اجتماعی برگزار و بر لزوم عزل سعید مرتضوی از ریاست صندوق تأمین اجتماعی تأکید کردند.

سرانجام دیروز پس از گذشت چندین ماه بحث و جنجال، حکم سعید مرتضوی از سوی دیوان عالی عدالت اداری به وزارت رفاه و کار و امور اجتماعی ابلاغ شد.
 
 روز گذشته، رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: امروز حکم این دیوان در مورد مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی به وزیر رفاه ابلاغ شده و این حکم قطعی است.

منتظری در پاسخ به این پرسش که این حکم چه زمانی اجرا می‌شود، گفت: احکام این دیوان بر پایه قانون، بلافاصله پس از ابلاغ باید اجرایی شوند و حکم سعید مرتضوی نیز اجرا می‌شود.

وی گفت: دیگر هیچ حرف و حدیثی در این‌ باره نیست و این موضوع پایان یافته است.

بنا بر این گزارش، ظهر امروز چند نفر از نمایندگان امضاکننده استیضاح وزیر رفاه، جلسه ویژه‌ای با حضور وزیر رفاه در مجلس تشکیل دادند و درباره اجرای حکم دیوان عالی عدالت اداری تأکید کردند.

غلامرضا نوری، نماینده مردم بستان آباد در این باره گفت: توضیحات وزبر برای نماینگان قانع کننده نبود و اگر تا روز سه‌شنبه تکلیف جانشین مرتضوی تعیین نشود، نمایندگان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

از سوی دیگر، امروز مدیر کل امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جلسه روز سه‌شنبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای تعیین جانشین سعید مرتضوی خبر داد./ص

 

تابناک

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/9107