کد خبر: 9106 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1391 - 15:35
مدیرکل مسکن و شهرسازی بوشهر خبر داد:
افتتاح 2500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال

علیرضا صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون 37 هزار واحد مسکن مهر شهری و 30 هزار واحد روستایی در دست اجراست که امیدواریم با همت مسئولان این پروژه‎ها که حق مردم است هرچه سریع‎تر به مرحله بهره‎برداری برسند.وی اضافه کرد: استان بوشهردر افتتاح مسکن مهر در شهرهای بالای...

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر گفت: دو هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال در استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

  علیرضا صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون 37 هزار واحد مسکن مهر شهری و 30 هزار واحد روستایی در دست اجراست که امیدواریم با همت مسئولان این پروژه‎ها که حق مردم است هرچه سریع‎تر به مرحله بهره‎برداری برسند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در افتتاح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در کشور رتبه دوم را دارد و با توجه به پتانسیل موجود تلاش می‎کنیم در شهرهای زیر 25 هزار نفر، شهرهای جدید و بافت قدیم نیز رتبه‎های خوبی بگیریم.

صفایی بوشهری ادامه داد: با بهره‎برداری از دو هزار و 500 واحد مسکونی مهر تا پایان سال می‎توانیم رتبه نخست را در این زمینه در کشور به خود اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: مسئولان بنیاد مسکن، بافت‏های فرسوده و شهرهای جدید تلاش کنند هرچه زودتر لیست پروژه‎های قابل افتتاح را ارائه کنند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: بانک‎ها به غیر از بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری خوبی داشتند که با توجه به اینکه سهمیه بانک تجارت فقط 88 واحد مسکونی مهر شهرستان دیر است از عهده تامین و پرداخت این تسهیلات برمی‎آید.

صفایی بوشهری با تقدیر از عملکرد بانک مسکن بیان کرد: بانک تجارت ارائه خدمات در بخش‎های دیگر را بهانه کرده است و این در حالی است که عدم پرداخت تسهیلات به این واحدهای مسکونی مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه مسکن مهر برازجان باید در دهه فجر افتتاح شود و برغم تاکید استاندار به بانک‎ها برای پرداخت تسهیلات به این پروژه، به غیر از بانک مسکن سایر بانک‎ها به تعهدات خود عمل نکردند.

صفایی بوشهری گفت: تلاش کردیم با اعلام ساختمان‎های نیمه صنعتی در قالب ساختمان‏های صنعتی، تسهیلات اختصاص یافته به آن‌ها را از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش دهیم تا با پرداخت این میزان تسهیلات روند اجرا و تکمیل پروژه‎های مسکن مهر در استان تسریع یابد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان بوشهر افزود: تاکنون 115 میلیون و 200 هزار تومان به عنوان یارانه به واحدهای مسکونی مهر کمک کرده‎ایم و عدم ارائه خدمات در برخی شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه استان را در این بخش پایین آورده است./ب

 

 

 

 

 

منبع:فارس

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/9106