کد خبر: 9094 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1391 - 14:26
معاون عمرانی استاندار بوشهر:
برداشتن دیوار در دستگاهای دولتی و نیمه دولتی الزامی است

شاهپور رستمی در نشست کمیته امور زیربنایی استان بوشهر با بیان اینکه ادارات دولتی و نیمه دولتی اراضی زیادی  برای دیوار ساختمان‌ها اشغال کرده‌اند، اظهار داشت: نخستین اقدام برداشتن حصار و دیوارهای ساختمان‌های ادارات است که با تغییر آن در جهت زیبا سازی شهر بکوشیم. وی تاکید کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی اعتباری برای ساخت دیوار اختصاص نمی‌یابد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر شاهپور رستمی در نشست کمیته امور زیربنایی استان بوشهر با بیان اینکه ادارات دولتی و نیمه دولتی اراضی زیادی  برای دیوار ساختمان‌ها اشغال کرده‌اند، اظهار داشت: نخستین اقدام برداشتن حصار و دیوارهای ساختمان‌های ادارات است که با تغییر آن در جهت زیبا سازی شهر بکوشیم.
وی تاکید کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی اعتباری برای ساخت دیوار اختصاص نمی‌یابد.
رستمی با اشاره به اینکه تامین اراضی برای ساخت طرح‌های گوناگون باید قانونمند باشد، گفت: در اختصاص اراضی برای ایجاد طرح‌ها در زمینه‌های گوناگون تولیدی، عمرانی، آموزشی،علمی، فرهنگی و... باید پس از کار کارشناسی زمین آن تعیین شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر توجه به مسائل زیست محیطی، خاک، آب و.. قبل از تصویب طرح تاکید کرد و تصریح  کرد: طرح‌ها قبل از اینکه در کمیته‌ها بررسی شوند باید در زمینه‌های گوناگون کارکارشناسی شود و پس از آن برای تصویب در کارگروه‌ها مطرح شود.
در این نشست موضوع تعیین کاربری پتروشیمی گناوه  مطرح شد و مقرر شد برای ساخت این پتروشیمی در گناوه به 117هکتار زمین نیاز است که تاکید شد تعیین این میزان زمین باید با ادله و دلیل باشد .
ساخت دانشکده فنی مهندسی جم نیز  از موضوعات دیگر این نشست بود که مطرح شد برای ساخت این دانشکده با 11 رشته به 6 هکتار زمین نیاز است که قرار شد با ارائه کار کارشناسی شده آن را در کمیته امور زیربنایی مطرح کنند.
ایجاد دهکده دانایی محور با 640 هکتار مساحت نیز آخرین موضوع این نشست بود.  /ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/9094