کد خبر: 9092 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1391 - 12:53
رویکرد بانک‎های بوشهر در پرداخت تسهیلات نامطلوب است

رویکرد بانک‎های استان در پرداخت تسهیلات در حوزه‎های مختلف نامطلوب است.

  به گزارش اتحادجنوب و به نقل از خبرگزاری فارس ، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: عملکرد نامطلوب بانک‎ها در پرداخت تسیهلات در حوزه مسکن بیشتر از سایر حوزه‎ها به چشم می‎خورد و اگر اقدامات قانونی خود را در این زمینه شروع کردیم دلخور نشوند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است، افزود: سپرده‎های بانک‎ها متعلق به مردم است و حق دارند سپرده‎های خود را پس بگیرند و بانک‎ها باید خدمات بهتر و بیشتری در زمینه ارائه تسهیلات به مردم ارائه کنند.

حسنوند ادامه داد: تعاونی‎های مسکن و مدیران متولی، پرداخت تسهیلات توسط بانک‎های عامل را پیگیری و نتایج را به شورای تامین مسکن اعلام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: فرمانداران تمام پروژه‎های مسکن مهر که تا پایان بهمن‎ماه قابل بهره‎برداری هستند را با هماهنگی مسکن و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری به شورا اعلام کنند تا نظارت‎های لازم برای تایید قابل افتتاح بودن این پروژه‎ها هرچه سریع‎تر انجام شود.

وی بیان کرد: بخشی از پروژه‎ها در بهمن ماه، بخشی در اسفند و بخشی دیگر در اردیبهشت افتتاح می‎شوند و باید از هم اکنون مسئولان ارشد کشوری را برای حضور در آیین افتتاح این پروژه‎ها در استان آماده کنیم.

حسنوند با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات توسط دستگاه‎های خدماتی اضافه کرد: 500 میلیون تومان برای تامین برق واحدهای قابل افتتاح و 200 میلیون تومان نیز برای ایجاد آموزشگاه در شهر جدید عالیشهر اختصاص یافته که دستگاه‎های متولی طوری هماهنگی کنند که ظرف چند روز آینده عملیاتی شود.

وی افزود: هرگونه واگذاری مسکن مهر در استان باید با مصوبات شورای مسکن و با اعلام عمومی برای جلوگیری از تضییع حق مردم  و با امتیازبندی باشد.

استاندار بوشهر گفت: فرمانداران در شهرستان‎ها باید 24 ساعته پای کار باشند و مسائل جزیی و پیش پا افتاده در جلسات کوچک حل شود و در اینگونه جلسات باید مسائل کلان استان مطرح و بررسی شود./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/9092