کد خبر: 90909 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 دي 1396 - 17:18
شهردار سعدآباد در گفتگو‌ با اتحاد خبر؛
نرخ خدمات شهرداری سعدآباد در سال آینده افزایش نمی یابد

اتحاد خبر:شهردار سعدآباد گفت:نرخ خدمات شهرداری به مردم در سال 97 افزایش نمی یابد.ابوالقاسم شریفی در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین افتخار مسولین در نظام جمهوری اسلامی است و تلاش می کنیم خدمتگزاری صدیق و کوشا برای مردم باشیم.وی افزود:فلسفه وجودی مسولان در نظام اسلامی، خدمت بی منت و صادقانه...

اتحاد خبر_جواد راهپیما:شهردار سعدآباد گفت:نرخ خدمات شهرداری به مردم در سال 97 افزایش نمی یابد.




ابوالقاسم شریفی در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین افتخار مسولین در نظام جمهوری اسلامی است و تلاش می کنیم خدمتگزاری صدیق و کوشا برای مردم باشیم.


وی افزود:فلسفه وجودی مسولان در نظام اسلامی، خدمت بی منت و صادقانه به مردم است و بر همه مسولان لازم است در این راستا گام بردارند.
شهردار سعدآباد بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت مسولان استان و شهرستان و همراهی مردم فهیم سعدآباد، اقدامات عمرانی خوبی در سطح شهر انجام شده که انشاءالله تلاش می کنیم تداوم داشته باشد.


وی از عدم افزایش نرخ خدمات شهرداری در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: بخاطر رعایت حال مردم و کم کردن بار مالی و هزینه های آنها با نظر شورای شهر، تصمیم گرفتیم تعرفه های خدمات شهرداری سعدآباد در سال 97 افزایش نیابد.


شهردار سعدآباد تصریح کرد: شهرداری متعلق به مردم است و ما در این نهاد تلاش می کنم تا آنجایی که ممکن است بهترین خدمات را به مردم ارایه دهیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/90909