امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 دي 1396 - 16:35
نقدی بر عملکرد رییس هیأت والیبال استان

اتحاد خبر -اصغر شعبانی: متأسفانه از والیبال در استانی که سرشار از استعدادهای ناب  است خبرهای ناراحت کننده ای به گوش می رسد!!آنچه حقیر را واداشت تا قلم به دست گرفته و بنویسم کارنامه ضعیف متولیان والیبال استان است که یقیناً اگر به همین منوال روزگار این رشته مفرح سپری شود تلاش چندین ساله تعداد زیادی از پیشکسوتان و مربیان....

اتحاد خبر - اصغر شعبانی: متأسفانه از والیبال در استانی که سرشار از استعدادهای ناب  است خبرهای ناراحت کننده ای به گوش می رسد!!

آنچه حقیر را واداشت تا قلم به دست گرفته و بنویسم کارنامه ضعیف متولیان والیبال استان است که یقیناً اگر به همین منوال روزگار این رشته مفرح سپری شود تلاش چندین ساله تعداد زیادی از پیشکسوتان و مربیان در شهرستان های استان به هدر می رود !!



غلامرضا گنجی رییس هیأت والیبال استان و مجموعه تحت امر ، تقویم برگزاری مسابقات استانی را در ابتدای سال ۹۶ به شهرستان ها اعلام و مقرر شده بود که تمامی مسابقات استانی از رده نونهالان تا بزرگسالان و در دو رشته ساحلی و سالنی در تاریخ های مشخصی برگزار شود ...

اما شاید باورتان نشود از ابتدای سال ۹۶ تاکنون فقط یک دوره مسابقات استانی ، آن هم در رده سنی نونهالان و در شرایطی عجیب و غریب برگزار شده است !

اینکه فینال مسابقات ساحلی نونهالان استان را بدون ناظر ! و بدون هماهنگی با کمیته داوران هیأت و در ساعت ۱۲ شب !!! برگزار و بعدها مشخص شود که میزبان با استفاده از بازیکن تقلبی قهرمان شده است و بعدتر مجبور شوی قهرمانی را از آنها بگیری و به تیم دوم بدهی ، فقط از کسانی بر می آید که هستند!!!

اینکه تقویم مسابقات استانی را داده باشی و خبری از برگزاری رقابت ها در رده های نوجوانان و جوانان و امید در استان نباشد هنری است که بواسطه آن می توان از رییس هیأت والیبال استان بوشهر به شایستگی تقدیر نمود !!!

سال گذشته مسابقات والیبال بزرگسالان استان بوشهر با شرکت ۱۰ تیم برگزار و تیم های هیأت جم و عسلویه برگزار کننده فینال این رقابت ها بودند ، امسال نه خبری از جم هست و نه عسلویه و نه دیلم و نه گناوه و نه برازجانی که اصلی ترین والیبالیست های آن غیبت دارند !!

قرار است مسابقات بزرگسالان استان که سال گذشته با بهترین کیفیت و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار شد با شرکت ۴ تیم کنگان ، عامری ، نیروگاه اتمی و خوشه طلایی برازجان !! که در هیچ رده سنی فعالیت ندارد برگزار شود ...

چرا سرنوشت لیگ بزرگسالان استان که سال گذشته با شرکت ۱۰ تیم صاحب نام از تمام استان برگزار شد امسال اینگونه شده است ؟

آقای گنجی باید جوابگو باشد چرا مسابقات استانی نوجوانان و جوانان و امید های استان در رشته های ساحلی و سالنی برگزار نشده است ؟

آیا عدم برگزاری مسابقات رده های پایه والیبال استان ، باعث ناامیدی ده ها والیبالیست نوجوان و جوان و علاقه مندان به این رشته دوست داشتنی نشده است ؟

چرا مسابقات نونهالان استان در سال ۹۳ با شرکت ۲۱ تیم در سالن شهید زالی برگزار شد اما  حالا هیچ تیمی حاضر به شرکت  در این مسابقات نیست ؟

علی رغم سرمایه ها و استعدادهای بیشمار والیبال در جای جای استان ، علت اینکه در رده های پایه در والیبال کشور در هیچ رده ای نتیجه نگرفته ایم چیست ؟

آیا این درست است که در طول سال فقط یک دوره مسابقه برای جوانان در تقویم گنجانده شود و آن هم با بی تدبیری برگزار نشود ؟

مگر نه در این استان محمد علی پیران از شهرستان دیلم بعنوان بازیکن تیم ملی جوانان حضور دارد که در کارنامه خود اعزام به مسابقات جهانی را داراست.  چه برنامه ای برای جوانان داشته و دارید ؟

مگر نه در این استان عرفان غلامی پور بازیکن تیم ملی نوجوانانی حضور دارد که با تیم ملی قهرمان جهان شده است .  چه برنامه ای برای نوجوانان داشته و دارید ؟ چرا در طول سال فقط یک دوره مسابقه در رده سنی نوجوانان در تقویم گنجانده شده و آن هم نباید برگزار شود ؟ 

مگر نه تیم دلیران دشتی با حمایت بی سابقه مسئولان استان تشکیل شد . آیا از وضعیت این تیم خبر دارید ؟



جناب گنجی قبول دارید که حضور تیم بزرگسالان شهرستان دشتی فقط برای عده ای از بازیکنان غیر بومی خوب شد ؟ می پذیرید که شرکت این تیم در سوپر لیگ کشور ، والیبال استان را به جلو که نبرد هیچ آنرا ده ها قدم به عقب راند ؟

قبول کنید آن همه هزینه که  برای این تیم شد را اگر در جهت تشکیل یک مدرسه والیبال در شهرستان دشتی انجام داده بودید الان شاهد شکوفایی ده ها استعداد مثل ایمان کرمی و محمد علی پیران و عرفان غلامی پور بودیم ...

 جناب گنجی :

 از زمان حضور جنابعالی در والیبال چقدر موفق بوده ایم ؟

چرا باید از تیمهایی حمایت شود که هیچ برنامه ای برای رده پایه و حتی آموزشگاه ها ندارند ؟

 چند نفر به والیبال استان ، کشور و یا تیم ملی معرفی شده است ؟ اگر بخواهید عرفان غلامی پورها را نام ببرید که باید بگویم همه این چندین نفر که اکنون درسطح اول والیبال ایران و در تیم های مطرح حضور دارند به برنامه ها و کارهای  ریاست قبلی هیأت استان بهنام ابولی بر می گردد ...

دلیل اصلی عدم شرکت اکثر مسئولان والیبال شهرستانهای استان در جلسات روسای هیأتهای شهرستانها چیست ؟  چرا در جلساتی که برگزار می شود فقط سه الی چهار شهرستان حضور دارند ؟ آیا والیبال استان در همین سه چهار شهرستان خلاصه می شود ؟

جناب آقای گنجی :

استان بوشهر بواسطه تلاش مربیان جوانی مانند سید عباس امیری ،  موعود فخرایی و سید عبدالله موسوی از برازجان ، پیران از دیلم ، حمید توکلیان از سعدآباد ، مسلم موسوی از آبپخش و محمد حسین خسراونی از گناوه و خیلی های دیگر در ردهای پایه کارنامه موفقی داشته است ، چرا به مسابقات رده های نوجوانان و جوانان بی توجهی صورت گرفته است ؟

 

حال و روز والیبال در شهرستانها به لطف برنامه ها و برگزاری مسابقات هیأت قبل از نظر استعداد بسیار عالی است اما باور کنید حال و روز هيأت استان خوی نیست و روزهای خوبی را سپری نمی کند و اگر این روال ادامه داشته باشد همین چند بازیکن مستعدی که اکنون در شهرستانها حضور دارند نیز از بین خواهند رفت ...

 

 جناب آقای گنجی :

به فکر هيأت والیبال استان باشید ، بیشتر وقت بگذارید ، شخصاً بر امورات نظارت کنید و تصمیماتی اتخاذ نمایید که به سود والیبال باشد ، چشم های تان را بر روی واقعیت ها نبندید ، نظرات باتجربه های والیبال استان ، نظر همه مربیان و کارشناسان مربوط به والیبال را بخواهید تا اندک جانی که در تن این رشته هست با بی تدبیری از بین نرود .

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1396/11/17 - 23:41
0
0
احسنت بر استاد شعبانی بسیار عالی
1396/10/12 - 15:37
1
2
سلام
بنده از خانواده والیبال استان هستم
هم در شهرستان و هم استان فعالیت موثر دارم
متاسفانه مسئولین استان فقط بفکر درآمد از والیبال هستند و بس
استانی که واسه شهرستان های فعالش هیچگونه کاری و یا کمکی از نظر مالی؛سخت افزاری و نرم افزاری هیچگونه کمکی نکرده اند
و از همه جالبتر با هییت والیبال شهرستان هم چند مدتی است که لجبازی می کنند.
چرا وقتی که هیچگونه کمکی انجام نمیدن باید مثلا واسه یه رده جوانان ۳۵۰ تومان ورودی بگیرن؟ چرا واسه لیگ استان یک میلیون و پانصد فقط ورودی بگیرن
درد دل ها زیاده ولی کو گوش شنوا
ما به آقای ابولی هم راضی شدیم
1396/10/12 - 13:39
0
2
شما با اون همه تدبیر تو شهرای برازجان و ... وضعیت والیبالی خیلی خوبی نسبت به دشتی دارین اینجا هیچکس از ما حمایت نمیکنه همه به فکر خودشونن یه روزی دشتی بزرگ والیبال استان بود چون حمایت بود اما حالا چی...
ما حتی با هزینه خودمون تو مسابقات محلی دشتی شرکت میکنیم و حتی 1قرون هم رییس هیئت والیباب دشتی به ما کمک نمیکنه امیدوارم که وضعیت والیبال هم دشتی و هم بقیه جاها بهتر بشه
1396/10/12 - 12:06
2
2
تا زمانی که آقای گنجی در راس مدیریت والیبال استان هست پیشرفتی حاصل نمیشه؛ هیئت والیبال شهرستان به مدیریت آقای امیری فعال ترین هیئت در کشور هستش ؛ اما هیچ توجهی از جانب استان به این هیئت نمیشه؛ به امید تغییر
1396/10/12 - 09:04
0
3
با سلام خدمت جناب آقای شعبانی و سر دبیر محترم این سایت خبری. نقد جناب شعبانی بر وضعیت والیبال استان از دیدگاه یک غیر والیبالی نقد خوبی است اما اگر ایشان در بطن والیبال شهر خودمان برازجان قرار داشت متوجه میشد که والیبال در شهر ما مرده است و ما همگی در خواب غفلت حضور چند نفر در سطح بالای کشور به خواب رفته ایم . آقای شعبانی عزیز کاش نقد را از خودمان آغاز میکردید شهری که حتی یک تیم بزرگسالان ندارد . دو مدرسه والیبال این شهر حدودا 200 بازیکن در رده های مختلف سنی دارند، آیا کسی هست این سوال را بپرسد که اگر از این تعداد تنها یک دهم در والیبال بمانند تیمی نیست که در آن والیبال خود را ادامه دهند . آیا اطلاع دارید در سال های گذشته چه تعداد بازیکن مستعدی پس از رسیدن به سن بزرگسالان ورزش را رها کرده و به اعتیاد روی آورده اند. حضور مستمر در رده های پایه خیلی عالی است ، اما آیا مسؤلان ما متوجه نیستند که تیم های بزرگسالان آیینه تمام نمای ورزش یک شهر محسوب میشوند . بگذارید نا گفته بماند که بعد از این نسل طلایی نوجوانان ما دیگر در استان هم حرفی برای گفتن نخواهیم داشت . یعنی رده های پایه ای که عمرمان را روی آن گذاشتیم هم نتوانسته ایم آنچنان در آن موفق باشیم.
چرا آقای شعبانی نمی گویند جوانترین مربی درجه یک استان بوشهر محمد خلیفه که در سن 25 سالگی مدرک درجه یک خود را دریافت کرده است در هیچ تیمی از شهر فعالیت رسمی ندارد.
آقای شعبانی حرف های زیادی برای گفتن هست اما دیگر ملالی نیست
به امید سربلندی والیبال برازجان
1396/10/12 - 07:31
0
4
درود بر جناب شعبانی عزیز. انشاالله که با همکاری و حمایت مسولین بتونیم والیبال استان رو به جایگاه اصلی خودش برسونیم.
1396/10/12 - 07:13
1
3
درود بر شما
من یه والیبالی هستم واقعا حرف دل ما رو زدید
خواستم بگم تا این آقایون (گنجی.واحدیان و ابوقداره) تو هیت استان بوشهر هستند والیبال استان هیچ پیشرفتی نخواهد کرد.............
1396/10/11 - 14:49
1
0
انگار همه رشته های دیگه ما گل و بلبل اند که والیبال این کار رو نکرده و اون کار رو نکرده
1396/10/11 - 11:51
1
2
عباس امیری و فخرایی در برازجان عالی کار کرده اند ، چرا هیات والیبال استان از این مربیان استفاده نمی کند ؟
1396/10/10 - 19:04
0
2
احسنت بر حاج اصغر . والیبالی نیستم اما نقد منصفانه یعنی همین . خدا کنه که شرایط بهتری برای ورزش پیش بیاید
1396/10/10 - 18:05
0
2
استان بوشهر با بی تدبیری مسئولین ورزش ، گامی بس بزرگ برای نابودی نه تنها والیبال، بلکه بیشتر رشته ها ورزشی به ویژه شهرستانها، برداشته. انشاءالله قدمهای ویران کننده‌ ی آنان ، ناتوان باد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • تحقق دفاع مشروع
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...