کد خبر: 90610 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 دي 1396 - 11:08
با حضور مسئولین استان و شهرستان؛
خانه بهداشت خیر ساز روستای خلیفه دشتستان کلنگ زنی شد+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر:طی مراسمی با حضور فرماندار دشتستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونین وی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان و معاونین وی ، مسئولان بخش شبانکاره و مردم روستای خلیفه، خانه بهداشت خیر ساز روستای خلیفه دشتستان کلنگ زنی شد.فرماندار دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند ...

اتحاد خبر:طی مراسمی با حضور فرماندار دشتستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونین وی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان و معاونین وی ، مسئولان بخش شبانکاره و مردم روستای خلیفه، خانه بهداشت خیر ساز روستای خلیفه دشتستان کلنگ زنی شد.


فرماندار دشتستان: مشارکت مردم در احداث زیرساخت های حوزه سلامت ضروری است


 


فرماندار دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اهتمام جدی به ارتقای شاخص های سلامت مردم ایران بود که موفقیت های زیادی هم در این راستا بدست آمده است.
دکتر ارسلان زارع افزود: باید تلاش کنیم با ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی و همکاری مردم بتوانیم همه شاخص های مطلوب از جمله امید به زندگی را در کشور افزایش داده و به جایگاه والایی در منطقه و جهان دست پیدا کنیم.
وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خیّر روستای خلیفه ابراز داشت: اجرای برنامه طرح تحول سلامت به تنهایی از دست دولت بر نمی آید و آحاد مردم باید در تحقق این برنامه مشارکت داشته باشند.
فرماندار دشتستان عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را ستود و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در چهار سال گذشته از بابت تحقق اهداف و برنامه ها بویژه در عرصه بهداشت جایگاه مطلوبی در کشور بدست آورده است که شایسته تقدیر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:رعایت عدالت در حوزه سلامت سرلوحه کارهای دانشگاه علوم پزشکی است

 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت:افزایش بهره مندی مردم استان از خدمات بهداشتی و درمانی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و با جدیت آن را دنبال می کنیم.


دکتر سعید کشمیری افزود: رعایت عدالت در بهره مندی مردم از حوزه سلامت، سرلوحه کارهای ما در مجموعه بهداشت و درمان استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: همواره پیشگیری بهتر از درمان است و باید تلاش کنیم با رعایت بهداشت عمومی به بیماری مبتلا نشویم.
دکتر کشمیری بیان داشت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی درصد کمی از مشکلات مردم در حوزه سلامت را حل می کند و بیش از 65 درصد مشکلات مردم در حوزه سلامت بخاطر عوامل اجتماعی مختلف است.وی با قدردانی از نیکوکار روستای خلیفه که احداث خانه بهداشت این روستا را به عهده گرفته است ابراز داشت: اقدام ارزشمند این فرد نیکوکار را ارج نهاده و امیدوارم شاهد مشارکت بیشتر مردم در کارهای عام المنفعه باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: تلاش ما این است که درتوسعه زیرساخت های حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان رعایت عدالت را داشته باشیم و همه مردم استان بتوانند از امکانات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

 

امام جمعه شبانکاره: مسئولان همراه مردم باشند و به مردم امید دهند

 
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر،امام جمعه شبانکاره در این مراسم با اشاره به اهمیت کار خیر اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم، به انجام کارهای خیر سفارش فراوان کرده و پیامبر اکرم(ص) نیز تاکیدات فراوان کرده است.


حجت الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: اموال دنیوی فانی هستند و روزی از دست انسان می روند، پس بهتر است از آنها در انجام کارهای خیر و عام المنفعه استفاده کنیم.
امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: اقدام خیران عزیز در بخشش مال و اموال خود و مشارکت در کارهای عام المنفعه بسیار ارزشمند است و پاداش فراوانی دارد.
وی ابراز داشت: مسئولین همواره باید همراه مردم باشند و به مردم امید دهند و انجام کارهای خیر را برای مردم تسهیل نمایند.

انجام کارهای خیر و عام المنفعه برایم حلاوت خاصی دارد

 
اسماعیل کریمی نیکوکار روستای خلیفه که ساخت خانه بهداشت این روستا را بر عهده گرفته است دراین مراسم اظهار داشت: انجام کارهای خیر و عام المنفعه برایم شیرینی و حلاوت خاصی دارد و تلاشم این بوده تا آنجایی که در توانم است در کارهای خیر سهیم باشم.
کریمی افزود: تعلق خاطر زیادی به زادگاهم روستای خلیفه دارم و هر آنچه از دستم بر بیاید برای توسعه و آبادانی آن انجام خواهم داد.


وی با اشاره به ساخت خانه بهداشت روستای خلیفه اظهار داشت: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت هزار و 350 متر مربع که خودم خریداری کرده ام و با زیربنای 153 متر مربع ساخته می شود و اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان برای ساخت آن در نظر گرفته ام و انشاءالله تلاش می کنم در اسرع وقت آن را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهم.کریمی افزود: مسئولین محترم هم در تجهیز این خانه بهداشت اهتمام جدی داشته باشند و مساعدت نمایند.
وی خاطرنشان کرد: البته تلاش می کنم در تجهیز این خانه بهداشت هم همکاری کنم.

 

لازم به ذکر است که فرماندار و مسولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان دشتستان از پروژه خیر ساز در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شبانکاره نیز بازدید کردند.














































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/90610