کد خبر: 90435 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 دي 1396 - 09:53
سرپرست فرمانداری دشتی:
شهرداران حمایت ویژه‌ای از طرح نخبه‌پروری در دشتی داشته باشند

اتحاد خبر: سرپرست فرمانداری دشتی بر ضرورت اهتمام ویژه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران به طرح نخبه پروری در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

اتحاد خبر: محمد حسینی صبح سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: برای موفقیت بیشتر این طرح همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار آموزش و پرورش از این طرح حمایت کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: در سال گذشته این طرح با حمایت منطقه ویژه و شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان با موفقیت انجام شد که منجر به رشد صد درصدی قبول شدگان در آزمون کنکور سراسری شد.

حسینی بیان کرد: انتظار داریم امسال نیز شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران مشارکت بیشتری داشته باشند تا شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان شهرستان در این عرصه باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به آموزش و پرورش یک نگاه ویژه است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر اعتبارات خوبی به بخش آموزش اختصاص داده شد که نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و تلاش داریم این اعتبارات افزایش دهیم.

حسینی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای آموزش و پرورش باید کاربردی وعملیاتی شود، یادآور شد: خروجی این مصوبات را باید مردم ببینند تا شاهد مشارکت بیشتر اولیاء دانش آمزوان در مدارس باشیم.

وی بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته زیرساخت‌های آموزش و پرورش مطلوب است و باید اهتمام ویژه به کیفیت آموزش شود.

حسینی به طرح نشاط اجتماعی اشاره کرد و اظهار کرد: این طرح در تمامی نقاط شهرستان در حال برگزاری است که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/90435