کد خبر: 90016 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آذر 1396 - 17:53
نماینده دشتستان در گفتگو با اتحاد خبر:
انتخاب دارابی بر اساس مصاحبه، سابقه و تخصص ایشان بوده است/در انتخاب مدیریت درمان دخالتی نداشته ام

اتحاد خبر: محمدباقر سعادت در خصوص انتشار خبری مبنی بر صدور حکم مدیریت درمان تامین اجتماعی با پیگیری وی گفت: واقعیت این است که تصمیم سازمان تامین اجتماعی بر تغییر مدیر فعلی درمان بوده است و از چندین نفر نیز جهت مصاحبه دعوت گرفته بود. به گزارش اتحاد خبر،وی افزود: در بین مدعوین که مصاحبه انجام داده بودند خانم دارابی هم به ...

اتحاد خبر_زهره عرب: محمدباقر سعادت در خصوص انتشار خبری مبنی بر صدور حکم مدیریت درمان تامین اجتماعی با پیگیری وی گفت: واقعیت این است که تصمیم سازمان تامین اجتماعی بر تغییر مدیر فعلی درمان بوده است و از چندین نفر نیز جهت مصاحبه دعوت گرفته بود.


نتیجه تصویری برای محمد باقر سعادت دشتستان


به گزارش اتحاد خبر،وی افزود: در بین مدعوین که مصاحبه انجام داده بودند خانم دارابی هم به دلیل داشتن تخصص و هم اینکه نگاه دولت این است که در پست های مدیریتی از بانوان استفاده شده و حق و حقوق آنان نیز در پست های مدیریتی تحقق یابد و تنها در شعار نباشد. لذا خود سازمان پس از انجام مصاحبه دکتر دارابی را به عنوان مدیریت درمان پذیرفته است.

نماینده دشتستان با اشاره به اینکه نمایندگان استان بر تغییر مدیریت درمان اتفاق نظر داشته اند، عنوان کرد: هر چهار نماینده در این موضوع متفق القول رضایت داشته و دیدگاه و نگاه سازمان نیز بر تغییر بوده است. اینکه من بخواهم تاکید کرده یا دخالتی نمایم خیر، چنین چیزی صحت ندارد.

سعادت ادامه داد: هر چهار نفر ما از تصمیم تغییر اطلاع داشته ایم، اما انتخاب خانم دارابی بر اساس مصاحبه و سابقه و تخصص ایشان بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان گفت: امروز با بنده به عنوان رییس مجمع تماس گرفتند که بر حسب تصمیمی که داشته ایم تماس گرفته و طی بررسی های انجام شده و مصاحبه ها و پس از هماهنگی با استاندار خانم دارابی را انتخاب کرده ایم.

وی اظهار داشت: نظر مجمع نمایندگان بر تغییر بوده است و من هم مخالفتی نکردم، سیاست دولت هم همین بوده است. ما وقتی که می خواهیم ورود کنیم باید بگوییم این گزینه مشکل دارد و تغییر کند، و هنگامی که دستگاه از ما پذیرفت نباید بر روی یک گزینه پافشاری کنیم و اراده و تصمیم سازمان ارجح است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/90016