کد خبر: 90010 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آذر 1396 - 12:24
رئیس کانون مداحان بوشهر:
طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر اجرا می‌شود

اتحاد خبر: رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر گفت: طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر اجرا می‌شود.

اتحاد خبر: رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر گفت: طرح سطح‌بندی مداحان و ذاکرین استان بوشهر اجرا می‌شود.


به گزارش مهر، مصطفی گراشی صبح دوشنبه در نشست مجامع وابسته تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: جامعه مداحان و شعرای آئینی یکی از تشکل‌های پرمخاطب است که در طول سال فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های محرم و صفر فعالیت‌های متنوعی از سوی کانون مداحان در نقاط مختلف استان اجرا شد، اضافه کرد: تلاش داریم تا با امکانات و منابع موجود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر ادامه داد: طبقه‌بندی و صدور کارت‌های مداحی یکی از اقدامات مهمی است که پیش رو داریم و بر اساس ثبت‌نام‌های صورت گرفته در سامانه طوبی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح‌بندی مداحان از کارهای مهم و حساس است افزود: تلاش داریم تا این برنامه را بر اساس یک روش واحد و با همسان‌سازی خوبی اجرا کنیم؛ این طرح باعث افزایش انگیزه مداحان برای ارتقای سطح خواهد شد.

گراشی با اشاره به اینکه برنامه سطح‌بندی توسط کانون مداحان شهرستان‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: تلاش داریم که این طرح با دقت انجام شود و تا محرم سال آینده مداح و ذاکر بدون شناسه در سطح استان نداشته باشیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/90010