کد خبر: 89993 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آذر 1396 - 10:44
شهردار آبپخش خبر داد:
طرح بازیافت زباله در آبپخش اجرا می شود/طرح جمع آوری سگ های ولگرد با جدیت دنبال می شود

اتحاد خبر: شهردار آبپخش از اجرای طرح بازیافت زباله در آبپخش خبر داد. مهندس اعظم صمصامی در نشست شورای بهداشتی بخش آبپخش اظهار داشت:اجرای طرح هایی که موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شود از اولویت های شهرداری است.شهردار آبپخش از ساماندهی محل دفن زباله شهر آبپخش خبر داد و اظهار داشت: طی بازدیدی که از محل دفن...

اتحاد خبر-جواد راهپیما: شهردار آبپخش از اجرای طرح بازیافت زباله در آبپخش خبر داد. مهندس اعظم صمصامی در نشست شورای بهداشتی بخش آبپخش اظهار داشت:اجرای طرح هایی که موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شود از اولویت های شهرداری است.

 

شهردار آبپخش از ساماندهی محل دفن زباله شهر آبپخش خبر داد و اظهار داشت: طی بازدیدی که از محل دفن زباله آبپخش، تصمیمات لازم در خصوص ساماندهی مکان فعلی  دفن زباله و جمع آوری زباله  گرفته شد.




به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، وی  از اجرای طرح بازیافت زباله در آبپخش خبر داد و افزود: با دعوت از پیمانکاران بازیافت زباله، تلاش می کنیم این طرح را در آبپخش اجرا کنیم.
مهندس صمصامی تصریح کرد:اجرای این طرح برای شهرداری و شهروندان سودآور است و باعث کاهش هزینه ها می شود.
وی بیان داشت: شهروندان عزیزهم می توانند طرح های پیشنهادی خود را در این زمینه به شهرداری ارائه نمایند و انشاءالله به طرح های برتر هم هدایایی تعلق خواهد گرفت.
شهردار آبپخش با اشاره به طرح جمع آوری سگ های ولگرد اظهار داشت:تاکنون 208 سگ ولگرد جمع آوری و به کمپ نگهداری در بوشهر منتقل شده اند.
مهندس صمصامی افزود:این طرح با جدیت دنبال می شود و تلاشمان این است با اجرای طرح زنده گیری، از تلف شدن سگ های ولگرد جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان نیز اظهار داشت:اقدامات خوبی صورت گرفته و این کار برای رعایت احترام مردم با حساسیت خاصی پیش می رود.
شهردار آبپخش افزود:نامه نگاری با دستفروشان صورت گرفته،جلسات خوبی هم با نیروی انتظامی و راهور داشته ایم و انشاءالله تلاش می کنیم این طرح به بهترین شکل ممکن اجرا شود.
طرح جمع آوری سگ های ولگرد، مطابق با اصول محیط زیست انجام شد
رئیس شورای شهر آبپخش نیز در این نشست از زحمات شهردار آبپخش تقدیر کرده و اظهار داشت: خانم مهندس صمصامی از بدو تصدی شهرداری آبپخش،تلاش فراوانی برای اجرای طرح های مختلف و برطرف کردن مشکلات داشته که جا دارد از وی تقدیر نمایم.
فرخ عباسی با اشاره به طرح جمع آوری سگ های ولگرد ابراز داشت:طرح جمع آوری سگ های ولگرد مطابق با اصول محیط زیست انجام شد و با جدیت ادامه می یابد.
وی رعایت احترام مردم در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان را مورد تاکید قرار داد.
رییس شورای شهر آبپخش همچنین خواستار گسترش فضای فیزیکی مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/89993